Gå til innhold

sier han elsker meg etter kun noen uker sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor seriøst skal jeg ta det? og hvor seriøst skal jeg ta HAN?han pleier å si det når han er full men her om dagen sa han det også mens vi hadde sex. har ikke sagt noe tilbake til han, for jeg er langt ifra der enda at jeg kan si jeg elsker han.

Anonym poster: 921ea73b44ac6bc282cfed6b334d2bd2

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt ann på hva dere har opplevd sammen og hvor mye dere har prata før dere ble sammen.

Kjæresten min sa at han elsket meg først i fylla etter 1 mnd, men så sa han det til meg edru tilstand. Og jeg klarte ikke først å si det tilbake, men etterhvert etter noen uker så følte det rett.

Det kommer helt ann på hva du føler og hva du syns er riktig. Hvis du ikke føler det er riktig så sier du det ikke. Men kan hende han har et annet syn på det, og at han føler han kjenner deg veldig godt.

Skrevet

Heller ikke alle som tar "elsker deg" like seriøst.

Anonym poster: 0000f1769ef449d625ac3bec9d6c9807

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg hadde ikke klart å ta det seriøst tror jeg. Men nå er det jo slik at ikke alle legger det samme i de ordene, i tillegg til at noen får de følelsene raskere enn andre. På en annen side er det også de som sier det fordi det er det man sier når man er kjærester.

I alle tilfeller ville jeg ikke sagt det tilbake før det var noe jeg mente oppriktig.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han har kjent deg lenge, og aldri følt noe lignende for noen andre han har vært sammen med.

Noen opplever at de møter den de mener er "den ene", da vet man bare at det er denne personen de har ventet på.

Så selv om du ikke har så sterke følelser, kan det tenkes at han har det.

Skrevet

Man kan jo på en måte ikke styre når man begynner å elske noen! Kanskje han er dypt forelsket i deg, kanskje han ikke har følt noe lignende før for noen annen? Jeg syntes det ikke er noen regel for når det er riktig å si det, man sier det når man føler det? Selvfølgelig kan noen misbruke begrepet "å elske", men det kan hende han mener det.

• Liker 1
Skrevet

Enten er han såpass lite utstyrt i hodet at han faktisk elsker noen etter så kort tid.

Eller så vet han ikke hva de ordene betyr på ekte.

Begge deler er alarm i min verden.

Skrevet

Folk overdriver og sier mye rart og lite gjennomtenkt når de er fulle og når de har sex. Jeg ville ikke tatt det særlig seriøst.

Sex og alkohol kan få meg til å komme med kjærlighetserklæringer til alt fra naboens hund til en boks Ben & Jerry's.

• Liker 1
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Det var tidlig.

Jeg ville tenkt at han ikke la like mye i begrepet som meg, at han blander den første forelskelsesrusen med å elske eller at han er veldig raus med ordene sånn generelt. Men nå kan vi jo ikke vite hva andre føler, kanskje noen får den veldig sterke kjærlighetsfølelsen etter kort tid. Det er likevel litt vanskelig å ta seriøst, det føles litt mer flyktig og usikkert når det kommer etter så kort tid. Easy come, easy go. De mest følelsesmessig intense forholdene jeg har hatt har gjerne endt like plutselig som de startet.

Jeg kunne aldri sagt det tilbake før jeg følte det selv.

Skrevet

Jeg hadde nok blitt litt skeptisk, men det kan jo hende at han faktisk føler at han elsker deg?

Jeg sa "jeg elsker deg" til kjæresten min etter et par uker, fordi jeg bare følte at jeg faktisk gjorde det, selv etter så kort tid sammen. Jeg bare følte noe helt spesielt og "annet" for han..

Vi er fremdeles kjærester og samboere. :)

Skrevet

Hadde ikke tenkt på det hvis det er kun i fylla og når dere har sex, da kommer det mye rart ut av kjeften til folk.

En skrulling jeg møtte sa det i edru tilstand etter 6 uker til meg, ung og naiv som jeg var, så jeg ikke hvor syk han var, virkelig, så jeg holdt ut i 6mnd før jeg stakk etter mye styr med han. Fytti for en oppførsel han hadde.

• Liker 1
Skrevet

Eksen min og jeg sa at vi elsket hverandre etter noen få uker. Det var nok forelskelsesrusen som snakket, for jeg vet at jeg aldri elsket han. Eller så hadde jeg nok en feil oppfatning av hva det vil si å elske noen. Jeg tror det kan bli fort gjort å bli overveldet av følelser og buse ut med litt større kjærlighetserklæringer enn man burde. Men det er ingen regel som sier at det tar 6 uker, 6 mnd´er, eller 6 år for å elske noen, selv om jeg sikkert hadde rynket på nesen hvis typen fortalte meg det etter en drøy mnd nå :)

Skrevet

Eksen min elsket meg hver gang vi hadde sex... han sa det aldri utenom. Hyggelig! Det ble et kort forhold.

Anonym poster: f683a0d8d3c86da301109c2fb27769f0

Skrevet

Man kan jo på en måte ikke styre når man begynner å elske noen! Kanskje han er dypt forelsket i deg, kanskje han ikke har følt noe lignende før for noen annen? Jeg syntes det ikke er noen regel for når det er riktig å si det, man sier det når man føler det? Selvfølgelig kan noen misbruke begrepet "å elske", men det kan hende han mener det.

Jeg er enig i denne ;)

Skrevet

Sikker på at du ikke har forvekslet "elsker deg" med "forelsket i deg"? Jeg blir litt svett nå, for hvis disse forveksles lett kan det hende dama jeg holder på med tror at jeg er helt dust. Men om jeg ikke elsker henne, så er jeg definitivt forelsket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...