Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som føler som meg?

Jeg får bare mer og mer motstand mot å bruke FB til noe annet enn rein leking.

For meg så ser det ut som de gjør alt for å tekkes de dumme brukerne som det er horder av i alle land.

Klarer ikke å sette fingeren konkret på enkeltfaktorer, men det at de forandrer regelverk og funksjoner i sånn takt at man aldri blir klok på hva som legges ut til almenn beskuelse gjør ikke saken bedre. Og hvor uoversiktlig er det ikke om man prøver å gå inn på alle instillingene for å prøve å kontrollere hvem som får se hva osv.

I dag bruker jeg boka stort sett til å dele gamle bilder fra mine yngre dager og eldre bilder (fra foreldre osv). For det er et gedigent leketøy som dessverre mange ser ut til å bruke som eneste kommunikasjonskanal mot overdenen.

Når jeg spør folk om mailadressen og de bare sier "bruk Facebook" så resulterer det i at de faktisk ikke får noen melding fra meg.

Jeg har kutta ut de fleste varslingsmail fra boka og de få som dumper igjennom blir nesten alltid slettet ulest.

Og i fremtiden blir det ikke bedre...

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åpner Facebook kanskje 2-3 ganger annenhver uke eller sjeldnere.

Så det er litt morsomt når folk klager over at de ikke får svar...joda...

Skrevet

Slett deg. Det er noko svineri.

• Liker 1
Skrevet

Slett deg. Det er noko svineri.

Siden det er akkurat du som sier dette så tror jeg faktisk jeg lar være, men det betyr ikke at jeg blir noen pålitelig bruker der som folk kan forvente å få tak i når det passer dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...