Gå til innhold

Heving av kjøpt - mobil - kan noen hjelpe meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte i juli måned en mobiltelefon via Telekiosken. Jeg betalte ca 1000 kroner ekstra utenom for å få en mobiltelefon som IKKE var bundet til en operatør. Total summen kom på bortimot nesten 7000,- kroner totalt.

Når jeg kom hjem, viste det seg at telefonen var bundet. Jeg fikk da beskjed om at jeg måtte vente noen timer så ville den åpne seg.

Så gikk det 14 dager og det oppsto en feil med kamera. Jeg gikk tilbake til butikken og leverte den inn på reperasjon.

Da jeg fikk den tilbake, var den bundet igjen!!

jeg gikk så tilbake til butikken og krevde kjøpet for opphevet. Det stod en ungutt bak disken som forståelig nok ikke kunne avgjøre dette, men skulle ta telefonen inn mot at jeg fikk en kvittering. Jeg fikk så en telefon i ettertid at telefonen lå klar til avhenting igjen, ferdig fikset og åpnet. Dette er jeg ikke intr i. Og telefonen ligger der enda! Jeg ønsket å heve kjøpet, og det var derfor jeg leverte den inn!

Hvordan går jeg frem nå for å få dette igjennom? Dette er en telekiosk og sjefen er jo sjeldent tilstede. I tillegg har det gått lang tid, og jeg har tapt mange timer i arbeid grunnet sperret telefon og rot frem og tilbake.

Hvordan går jeg frem for å få hevet dette kjøpet? Er det noen som kan hjelpe meg?

Anonym poster: db61f77bb40534c07e6d4bf4e7fda131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...