Gå til innhold

Tør ikke teste...

Cinzia

Anbefalte innlegg

Jeg har nå gått noen dager over IKM, men vet samtidig at det ikke betyr så mye iom. at jeg sluttet med p-piller for ikke lenge siden og derfor ikke har helt regelmessige sykluser enda. Men uansett leter jeg stadig etter tegn på at noe kan være på gang, og dersom man leter lenge nok, finner man jo alltids noe, ikke sant? ...og jeg kunne jo bare testet meg istedenfor å drive og gruble og lete hele tiden, men jeg vet faktisk ikke om jeg tør! Egentlig helt irrasjonelt, for enten er man gravid eller så er man det ikke. Blir jo ikke mer gravid av å vente med å teste, men tror jeg liksom tenker at dersom jeg ikke vet, kan jeg alltids håpe...hm...er jeg helt rar eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Du er overhodet ikke rar!! Du er nok ikke den ensete med de tankene der! :wink:

Ta en test, du - så vet du. :D Og skulle det ta noen perioder med prøviong før du blir gravid, så lærer du deg etter hvert å besinne deg i forhold til testing. Men nå er du jo tross alt over IKM, så du vet jo aldri..? Selv om det for så vidt er vanlig med uregelmessig syklus etter p-pille-kutt..

Uff! Nå var jeg ikke mye til hjelp for deg, tvert i mot! :ler2: Men jeg krysser fingrene for deg og ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rakk ikke å teste, jeg...fikk dessverre mensen i dag, så da er det ikke noe håp denne gangen. Men det er første PP for oss, så bør vel ikke bli så overrasket kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...