Gå til innhold

Trenger gavetips til to voksne nevøer

pusla

Anbefalte innlegg

Har igjen to julegaver, som vi sliter skikkelig med (det gjør vi hvert år).

Det er to voksne nevøer, hvor den ene er 18 og den andre er 29. Den eldste har hus og samboer, men er fryktelig kvalitetsbevisst og dersom ham får noe han ikke liker, vet jeg at det ikke blir brukt. Han på 18 bor på skolen og har ingen spesielle interesser som vi kan gi gave i forhold til, men han har akkurat fått lappen da.

Vi kan jo alltids gi penger, men da går det nok bare i "det store sluket".

Tips tas i mot med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I utgangspunktet synes jeg det er litt unødvendig å gi julegaver til voksne tante/onkelbarn, men det er jo selvfølgelig veldig koselig. Det er vel bedre om det går i "det store sluket" enn at dere gir noe som dere er usikre på om de vil bruke tenker jeg :) I verste fall gavekort, men da synes jeg penger er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes gavekort er en grei løsning. F.eks. på platekompaniet eller carlings eller noe..?

Tanten min ga dette til min voksne bror i fjor: 1 pose med julekaffe (broren min er veldig glad i kaffe), brente mandler pent innpakket, votter og 4 flax-lodd (han vant 200,-) ;) Tror den gaven falt i smak!

Eller så er jo et pent skjerf eller en skjorte alltid greit, dersom du legger ved en byttelapp. (evt sokker :fnise:). Og noe spisende er jo en sikker vinner da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til han eldste er det kanskje greit med vin eller konjakk. Tykke gode hvite håndklær er også kjekt å få. Ellers er det sikkert veldig fint med gavekort slik som andre her har nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til han yngste, music angel! Liten høytaler man kjøper på expert som man kan koble til pcen eller telefonen :) Gjør ikke noe om han har fra før av, da disse kan seriekobles for å få bedre lyd :) Koster 199kr, så er ikke så alt for dyrt heller.

Til han eldste er jeg desverre blank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for gode tips, dere :blomst:

Music Angel var jo helt genialt :) antakelig blir den godt mottatt hos eldste også, men ellers går vi for gavekort på polet til han (vi må kanskje sende i posten, ellers hadde vi nok kjøpt en Amarone). Flakslodd er jo fint å slenge med også.

Hihi, da er vi i boks med julegavene straks da jo :nisse:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...