Gjest 1111 Skrevet 3. mars 2004 #1 Skrevet 3. mars 2004 Fant Cottage Cheese m/jordbær og en m/kirsebær i butikken idag, i sånn porsjonpakke lignende risfruitti.. er det noen som har prøvd dette? smaker det godt?
Snuppelure Skrevet 3. mars 2004 #2 Skrevet 3. mars 2004 Kjenner ikke til disse pakningene du nevner. Men jeg spiser Cottage Chees med syltetøy på brødskiver rett som det er og det er veldig godt.
Gjest 1111 Skrevet 3. mars 2004 #3 Skrevet 3. mars 2004 Jeg tror de er relativt nye. er innom butikken hver dag, så de for første gang idag.
Thomasine Skrevet 3. mars 2004 #4 Skrevet 3. mars 2004 Har ikke prøvd de du sikter til, men spiser daglig 3 ss cottage cheese med 1 toppet ss lett-syltettøy! Det dekker mitt søtbehov og er kjempegodt!!
-ida- Skrevet 3. mars 2004 #5 Skrevet 3. mars 2004 Det må jeg si til min mor, hun elsker det og spiser en hel boks med syltetøy til vanlig. Lettvint å få det ferdig da. Jeg synes det smaker helt forferdelig jeg da.
Gjest care Skrevet 3. mars 2004 #6 Skrevet 3. mars 2004 Cottage chees med jordbær skulle vist smake nesten det samme som den med kirsebær.
Gjest Ethereal Skrevet 3. mars 2004 #7 Skrevet 3. mars 2004 Jeg skulle ønske jeg likte cottage cheese, men får det ikke ned pga. konsistensen :oops: Jeg har fortalt meg selv at det er sunt, og at jeg venner meg til det, men det hjelper ikke.
smile Skrevet 3. mars 2004 #8 Skrevet 3. mars 2004 Jeg også så denne i går. Er det ikke sånn dessert greier alla piano rislunsj? Cottage cheese er forresten veldig godt med syltetøy på. Et annet tips er oppskjærte sukkkerterter, cherrytomater og cottage cheese blandet sammen til en liten salat! Veldig godt og enkelt!!!!!-og sunt!
Fru Snurp Skrevet 4. mars 2004 #9 Skrevet 4. mars 2004 TINE har nettopp lansert dette, så det er relativt nytt, ja. Ikke så rart om dere ikke har sett det i butikken før ;-) Syns det er et godt alterntiv når man er litt søtsugen. MYE bedre enn feks risifrutti.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #11 Skrevet 4. mars 2004 TINE har nettopp lansert dette, så det er relativt nytt, ja. Ikke så rart om dere ikke har sett det i butikken før ;-) Syns det er et godt alterntiv når man er litt søtsugen. MYE bedre enn feks risifrutti. Og for de som teller kalorier er vel dette et godt alternativ til risifrutti?
Gjest pulverheksa _ Skrevet 4. mars 2004 #15 Skrevet 4. mars 2004 Jeg skulle ønske jeg likte cottage cheese' date=' men får det ikke ned pga. konsistensen :oops: Jeg har fortalt meg selv at det er sunt, og at jeg venner meg til det, men det hjelper ikke.[/quote'] Jeg blander den med litt lettrømme eller kesam, da blir det som riskrem med syltetøy
Englepusen Skrevet 4. mars 2004 #16 Skrevet 4. mars 2004 Jeg kjøpte en sånn cottage cheese greie her om dagen, ikke noe godt! Måtte tvinge den ned til slutt.. Og jeg liker jo cottage cheese :-? Men denne smakte ikke likt den vanlige.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. mars 2004 #17 Skrevet 5. mars 2004 Jeg syns den smakte helt jævli. Kjøpte sammen med tre andre jenter, og vi alle ble kvalme og kastet alt i søpla etter et par munnfuller.
Gjest 1111 Skrevet 5. mars 2004 #18 Skrevet 5. mars 2004 Hvis det smakte så vondt så tror jeg neppe at jeg har lyst til å prøve :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå