Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg kjente at jeg følte at leppen min sprakk opp på en måte i drømmen min mens jeg sov, også våknet jeg med ganske tørre lepper egentlig og en sprukken leppe. nå svir det og gjør litt vondt. har aldri i hele mitt liv hatt ett munnsår, og jeg er flink til å ikke dele bort lepomader. ble bare litt nervøs, siden jeg hadde drukket av utrolig mange randome bokser med drikke av folk jeg ikke kjenner. har ikke lyst til å få det, selvom jeg vet at 90% av befolkningen har det, men hadde lyst til å prøve å holde meg fri fra det. kan slenge med ett bilde.

vet at det er lite, og noen synes sikkert at det er litt idiotisk at jeg spør om. fikk det natt til igår. er bare litt trist hvis jeg smitter mange andre med det også.

dexjdt.jpg

noen som klarer å se om det der kun er en sprukken tør leppe, eller om det er herpes? blir stressa, faen!haha

Anonym poster: 5ed3f6e00c6bfbf789290f84e8e5c60b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser ut som en sprukken leppe egentlig:)

Skrevet

Jeg tror det er en kjønnsvorte.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det er en kjønnsvorte.

Håper du kødda? altså det området svir hvis jeg tar noe på det.. men det hadde det vel kanskje gjort uansett om det ett munnsår eller sprukken leppe..

Gjest Eurodice
Skrevet

Hei! Jeg kjente at jeg følte at leppen min sprakk opp på en måte i drømmen min mens jeg sov, også våknet jeg med ganske tørre lepper egentlig og en sprukken leppe. nå svir det og gjør litt vondt. har aldri i hele mitt liv hatt ett munnsår, og jeg er flink til å ikke dele bort lepomader. ble bare litt nervøs, siden jeg hadde drukket av utrolig mange randome bokser med drikke av folk jeg ikke kjenner. har ikke lyst til å få det, selvom jeg vet at 90% av befolkningen har det, men hadde lyst til å prøve å holde meg fri fra det. kan slenge med ett bilde.

vet at det er lite, og noen synes sikkert at det er litt idiotisk at jeg spør om. fikk det natt til igår. er bare litt trist hvis jeg smitter mange andre med det også.

noen som klarer å se om det der kun er en sprukken tør leppe, eller om det er herpes? blir stressa, faen!haha

Munnherpes har vel halve befolkningen her i landet. Det er ikke farlig, men selvfølgelig noe ubehagelig så lenge det står på. Du får kjøpt forskjellige midler mot munnsår på apoteket. For ikke å smitte noen, er det ikke verre enn å vente med kyssing til du blir kvitt det.

Forresten heter det ikke lepomade, men leppepomade.

Skrevet

Munnherpes har vel halve befolkningen her i landet. Det er ikke farlig, men selvfølgelig noe ubehagelig så lenge det står på. Du får kjøpt forskjellige midler mot munnsår på apoteket. For ikke å smitte noen, er det ikke verre enn å vente med kyssing til du blir kvitt det.

Forresten heter det ikke lepomade, men leppepomade.

Så du kan se at det herpes jeg har..? :/ Har en kjæreste, og vi har kysset mens jeg har hatt det der. Har lånt bort flasker, og drukket fra andres, idag altså.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Så du kan se at det herpes jeg har..? :/ Har en kjæreste, og vi har kysset mens jeg har hatt det der. Har lånt bort flasker, og drukket fra andres, idag altså.

Jeg kan ikke si det med 100 prosent sikkerhet, men det ser sånn ut. Jeg vet ikke om det kan smitte ved at du drikker av andres glass, flasker o.l. Jeg har selv herpesvirus latent i kroppen, og får munnsår av og til, spesielt om våren når solen skinner på mitt vinterbleke ansikt ;).

Endret av Arabella
Skrevet

Jeg kan ikke si det med 100 prosent sikkerhet, men det ser sånn ut. Jeg vet ikke om det kan smitte ved at du drikker av andres glass, flasker o.l. Jeg har selv herpesvirus latent i kroppen, og får munnsår av og til, spesielt om våren når solen skinner på mitt vinterbleke ansikt ;).

Ja okei, Leppene mine er veldig tørre akkurat nå sånn generelt så jeg føler egentlig at det bare er at de ikke er fuktige nok og de har sprukket, men jeg burde jo være litt obs. Er alltid sånn at jeg setter en diagnose på det ''verste'' jeg leser når googler det og leser symptomer, og blir stressa, men det er jo bra jeg passer på kroppen.

Skrevet

Ser ut som herpes, men det eg vel noe de fleste hat latent i kroppen. Utbrydd trigges ofte av sterk sol eller kulde. Du får middel mot dette på apoteket :) PS! Om det er herpes, så smitter det veldig lett, av at folk drikker av samme flaske som deg osv.

Anonym poster: c2b953ef5217a3482dca7a33bea7ebe5

Skrevet

Det er ikke munnskold da?

Skrevet

Sikre på at det er herpes? haha, jeg vet ikke hva det er. Som sagt, har jeg aldri hatt ett munnsår før og kan ikke mye om det. Men jeg la meg med litt sink salve på det ,og idag er det vel så og si helt borte og det gjør ikke vondt eller svir lenger. Er ikke så mye og se igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...