Gjest Donna Skrevet 3. mars 2004 #1 Del Skrevet 3. mars 2004 Da jeg tok ut p-ringen og endelig fikk mensen - så var den mye mer kraftig enn før - og det varte mange dager. Dette var igrunnen nokså irriterende og jeg var litt skuffet. Er det vanlig med sterkere mens og at den varer lengre når man bruker p-ring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. mars 2004 #2 Del Skrevet 3. mars 2004 På meg har den motsatt virkning. Det var en dag med kraftig blødning og etterpå var jeg ferdig med mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 3. mars 2004 #3 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg har det motsatt jeg også. Jeg tar den ut på fredager og får mensen på tirsdager har bare litt mensen på fredag når jeg setter inn en ny og da blir det helt borte med en gang. Men jeg har mer vondt den første dagen enn med piller. For i går hadde jeg vondt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. mars 2004 #4 Del Skrevet 3. mars 2004 Mindre og kortere her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 3. mars 2004 #5 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg fikk minst like kraftig og lengre... Ble ganske skuffet ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå