Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart fem og en halv måned. Vi har hatt sex i fire av disse ca, sexen er bra og vi har det ofte, men jeg har aldri sett puppene hennes. Hun har alltid på seg bhen når vi har sex. Jeg har spurt henne hvorfor hun ikke vile vise de, hun sier de er så små og stygge og at hun derfor ikke vil vise de. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si tli noe sånt, jeg sa jeg likte henne uansett og at de sikkert var fine, men hun protesterte på det. Er det noe jeg kan gjøre for å få henne til å føle seg mer sikker på kroppen sin? Foreslå å se de i en ikke seksuell setting for eksempel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overrask henne med gavekort på silikon.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du kan jo spørre om å få kose med dem i mørket, så hun blir komfortabel med at du tar på dem først? Kanskje det blir lettere for henne å la deg se dem etterhvert da?

Endret av Erm
  • Liker 13
Skrevet

Overrask henne med gavekort på silikon.

Prøv å mase litt...

Herregud?

Ikke nevn silikon, og ikke mas...

TS: Gi henne tid! Og for guds skyld, ikke gjør det til en big deal, da blir det bare enda mer ukomfortabelt for henne. Sånn ellers bør du gi henne mye komplimenter, vise at du virkelig synes hun er vakker og tiltrekkende, og generelt prøve å bygge opp selvbildet hennes.

Anonym poster: bb1091599bc86c8461977aba047800de

• Liker 21
Skrevet

Vil nok ikke anbefalt å mast og mast. Om hun er usikker på sin egen kropp så er dette ett tema som tydeligvis er ubehagelig for henne. Men tror kanskje masing kan backfire litt.

• Liker 1
Skrevet

Bare fortsett med det du gjør nå, og fortell henne hvor vakker hun er, og at du liker puppene hennes selv om at de er små. :) Ikke foreslå hverken silikon eller mas på henne. Noen jenter trenger lenger tid til å bli trygg på en gutt, men når hun er først er trygg på deg kommer hun nok til å ta av seg BHen.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart fem og en halv måned. Vi har hatt sex i fire av disse ca, sexen er bra og vi har det ofte, men jeg har aldri sett puppene hennes. Hun har alltid på seg bhen når vi har sex. Jeg har spurt henne hvorfor hun ikke vile vise de, hun sier de er så små og stygge og at hun derfor ikke vil vise de. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si tli noe sånt, jeg sa jeg likte henne uansett og at de sikkert var fine, men hun protesterte på det. Er det noe jeg kan gjøre for å få henne til å føle seg mer sikker på kroppen sin? Foreslå å se de i en ikke seksuell setting for eksempel?

Forstår ikke at hun sier dette med stygge og små...det er jo små bryster som er vakrest! De er ofte fastere, beholder formen, henger ikke....ja, små bryster er ofte estetisk vakre, yndige, mer ungpikeaktige...Si det til henne! Jeg elsker små bryster, har aldri forstått greia med store...Små er vakrest, punktum finale!

Skrevet

Bare fortsett med det du gjør nå, og fortell henne hvor vakker hun er, og at du liker puppene hennes selv om at de er små. :) Ikke foreslå hverken silikon eller mas på henne. Noen jenter trenger lenger tid til å bli trygg på en gutt, men når hun er først er trygg på deg kommer hun nok til å ta av seg BHen.

Endelig et godt råd! Jeg forstår ikke at noen her orker å svare, om de bare prøver å være morsomme og sarkastiske, når de egentlig er alt annet enn morsomme.

Anonym poster: ccd51b3a7281aa4615cc215d73829f0c

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde gitt opp... Når en etter så mange måneder ikke får lekt med puppene så hadde jeg gitt nummeret til en god psykolog og takket for meg.

• Liker 2
Skrevet

Endelig et godt råd! Jeg forstår ikke at noen her orker å svare, om de bare prøver å være morsomme og sarkastiske, når de egentlig er alt annet enn morsomme.

Anonym poster: ccd51b3a7281aa4615cc215d73829f0c

:)

Jepp, det finnes utrolig mange idioter her på forumet.

• Liker 3
Skrevet

Forstår ikke at hun sier dette med stygge og små...det er jo små bryster som er vakrest! De er ofte fastere, beholder formen, henger ikke....ja, små bryster er ofte estetisk vakre, yndige, mer ungpikeaktige...Si det til henne! Jeg elsker små bryster, har aldri forstått greia med store...Små er vakrest, punktum finale!

Helt og fullstendig uenig med deeg. Pupper er finest! Jeg driter i størrelsen, spørsmålet er om puppene like rå bli lekt med.

• Liker 4
Gjest Eurodice
Skrevet

Dette er virkelig med på å heve selvtilliten til oss som har større bryster, selvom de ikke er megastore. Men jeg gikk inn i tråden av egen, fri vilje, så jeg står det vel over.

Til TS. Du har fått mange gode råd her. Jeg istemmer dem og håper denne situasjonen løser seg til det beste :).

• Liker 5
Skrevet

Du må rett og slett overbevise henne om at det er "safe" å vise puppene til deg, at du fortsatt vil se henne som deilig, og at du aksepterer og liker det.

Var en litt sånn jente selv for noen år siden, og man synes rett og slett man har for små pupper og tror at dette vil "ødelegge" for forholdet dersom man viser "skuffelsen" fram. Da er det lettere å ha på en push up og gi inntrykk av at de er større og mer "godtatt" enn det man egentlig synes de er.

Så alt ligger i å få henne til å føle seg trygg på deg ja, ved gi masse oppriktige komplimenter, og trygghet. Du kan jo prøve å si at du allerede vet hvordan de ca ser ut. Det hjalp for meg iallfall, at man til og med når jeg hadde på meg genser kunne se ca hvordan strl de var på. Da følte jeg at jeg på en måte allerede hadde vist de.

Anonym poster: 790bec6f46f288c376b4514cfa9b6214

• Liker 1
Skrevet

:)

Jepp, det finnes utrolig mange idioter her på forumet.

Og veldig mange med nye nick, gang på gang på gang ...

• Liker 1
Skrevet

Og veldig mange med nye nick, gang på gang på gang ...

Ja vel? Og så?

• Liker 2
Skrevet

Dette er virkelig med på å heve selvtilliten til oss som har større bryster, selvom de ikke er megastore. Men jeg gikk inn i tråden av egen, fri vilje, så jeg står det vel over.

Til TS. Du har fått mange gode råd her. Jeg istemmer dem og håper denne situasjonen løser seg til det beste :).

Jeg liker begge deler! Denne tråden er målretttet mot ei som har små bryster, og sånn sett så må vi hylle de små brystene i denne tråden, som er absolutt herlige (i likhet med større og mye større bryster).

Jeg tror at å skryte av små bryster, samt slå av lyset for å få en myk tilnærming er bra strategi.Jeg tror også at han skal være flink til kjæle med brystene utenpå bh'en.

• Liker 5
Skrevet

Det å be om å få se dem i en hverdagslig setting er en idiotisk idé. Det er jo nesten motsatt av hva som er naturlig, jeg vet om mange som ikke har noen problemer med nakenhet i seksuelle settinger, men snur seg vekk når de skal kle på seg/skifte, fordi det er naturlig instinkt man har.

Jeg ville ikke fokusert på at du skal SE, men at når dere ligger og koser så viser du interesse og at du synes puppene hennes er deilige, altså kose litt og slikt. Gjør det til en naturlig greie, ikke en 1-2-3 SE NÅ!

Anonym poster: a13d5d2ee616470408f0f59f1a5c6892

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker begge deler! Denne tråden er målretttet mot ei som har små bryster, og sånn sett så må vi hylle de små brystene i denne tråden, som er absolutt herlige (i likhet med større og mye større bryster).

Jeg tror at å skryte av små bryster, samt slå av lyset for å få en myk tilnærming er bra strategi.Jeg tror også at han skal være flink til kjæle med brystene utenpå bh'en.

Nei. Jeg kommer aldri til å hylle den ene størrelsen fremfor den andre, jeg kommer aldri til å hylle en form fremfor en annen, hvorfor? Fordi to par totalt forskjellige pupper kan tenne meg like vilt. det jeg finner trist er alle kvinner, uansett form og størrelse på puppene, som tror de må la en kynisk kirurg forgripe seg på dem for at de skal bli ekte kvinner. Det fortviler meg oppriktig at kvinner ikke kjenner trygghet og stolthet over sine bryst. Kvinnes bryster er og blir det vakreste ved hele hennes fysikk, da gjør det vondt å se kvinner som ikke klarer å elske sine bryst slik de er, men som må kaste penger ut vinduet på noe de ikke er i nærheten av å trenge.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...