AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Jeg er en jente på 18 år, som jobber på Narvesen i helgene. Jeg jobber mye sammen med en gutt som er et par eldre enn meg, og vi har det alltid morsomt sammen på jobb. Vi har også begynt å henge sammen med noen andre kollegaer på fritiden, for det meste festing. Han beskytter meg alltid, og sier at alle må være snille med meg osv.. om han ser at noen prøver seg på meg, så snakker han til dem. Kjæresten min er ganske liten av størrelse, og jeg føler ikke at han beskytter meg, og får meg til å føle meg like trygg som denne gutten gjør. Jeg blir glad av å se han, og føler på en måte han som er en bror, samtidig som jeg tar meg selv i å tenke på han.. Jeg har en kjæreste som jeg er sammen med så og si hver dag. Han er året yngre enn meg, og er kanskje litt umoden. Han er kjempesnill mot meg, men vi krangler litt innimellom. Vi har det morsomt sammen, har god sex, kan snakke om så og si alt, og har det egentlig fint sammen. Samtidig så føler jeg meg ikke så tiltrukket av han som jeg gjorde før, og blir lett irritert på han. Likevel kan jeg ikke forestille meg et liv uten han, siden vi er sammen nesten hver eneste dag, og føler meg avhengig av han. Jeg er en ganske sjenert person, og har vanskelig for å få kontakt med andre, spesielt gutter. Jeg har alltid vært trofast, og alle vennene mine beskriver meg som verdens snilleste, som de kan snakke med om alt, og som alltid støtter dem. Det er liksom ikke MEG å være betatt enn andre enn kjæresten.. Kjæresten min har også møtt denne gutten jeg jobber med, og det ser ut som de liker hverandre godt, og prater mye sammen på fest osv. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Den ene kollegaen har sagt til meg at det virker som gutten er interessert i meg, og snakker positivt om meg til henne når jeg ikke er tilstede. Må bare legge til at jeg ikke flørter med han, vi bare ler og har en vennlig tone, og snakker om mye rart. Vi har ikke noe fysisk kontakt, som klemmer osv. (utenom når vi begge har fått i oss litt alkohol og klemmer hverandre, men det gjør jeg med mange når jeg har fått litt i meg, har en tendens til å "bli glad i" alle når jeg er full) Jeg jobber sammen med denne gutten ofte, og vi har kommet i samme vennegjeng, så jeg kan ikke unngå han heller, men vil ikke at disse "følelsene" skal bli sterkere, og prøver å ikke tenke på han. Jeg har merket at forholdet mellom kjæresten min har begynt å daffe av også (ikke på grunn av gutten, men siden vi er uenige om mye, har ulike meninger, og kan begynne å krangle om småting) Aner ikke hva jeg skal gjøre, eller hvordan jeg skal reagere på alt dette som skjer. Noen som har opplevd noe lignende, eller har noen råd å komme med? Anonym poster: f0a900bd2a515627bd91cbeefd7562eb
Magica84 Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 Det er da du skal spørre deg selv angående kjæresten din: er du sammen med han fordi du er glad i han eller er det stabiliteten du er glad i? Høres ut som du er veldig fascinert av han du jobber sammen med, tror du det går over av seg selv eller vil du bare tenke mer og mer på han? Mange veiskiller her i livet man må imellom, og man blir klokere for hvert valg man tar
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #3 Skrevet 10. november 2012 Takk for svar. Er såklart glad i han, men er kanskje som du sier at det er vanskelig å bryte pga. det er så trygt og vant å være sammen.. men vil ha kjæresten min som en del av livet mitt! Anonym poster: f0a900bd2a515627bd91cbeefd7562eb
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #4 Skrevet 11. november 2012 Huff, slike tråder gir meg en dårlig følelse... At det finnes folk som deg. Dump kjæresten din, vær så snill. Anonym poster: a950a1a2f12ac0d066409223bd69da7b
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #5 Skrevet 11. november 2012 Wow for en white knight. Han mener andre får ikke lov å prøve seg på deg men han får altså det? Han går rundt og beskyter deg som om han er typen din og han vet du har type? En typisk mannebølle med andre ord. Neh synd typen din er så liten, men håper da han har en eller annen kompis så gir fyren en på tryne som han fortjener. Ps fyren er ikke en fantastisk god besytter. Han er en fantastisk egoist. Anonym poster: 2569a94da2084586e624b86c371ce680
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå