Fru Duck Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Jeg vurderer å bestille Scandinavia fra Bolia og er forvirret ang fyll i sete og pute. Den ene butikkansatte jeg pratet med anbefalte skum i både rygg og sete, en annen anbefalte duntopping begge steder. Begrunnelsen var litt vag, så jeg vet ikke helt.. Noen her som vet? Vi som skal bruke den er ganske normale både når det gjelder høyde og vekt om det har noe å si.. :-D
Kirsebærblomst Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 Jeg har hatt både og, og foretrekker uten dun fordi jeg følte sofaen holdt mer på formen uten dun. Men jeg er ingen ekspert
Fru Duck Skrevet 10. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2012 Takk for svar, med det navnet må du da være kompetent ! Jeg heller mot å kjøpe uten dun for jeg har litt panikk for fluffy sofa som må bankes hver gang den er brukt for at den skal holde formen. Men altså, ikke allverdens gode hjelp å hente på Bolia.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #4 Skrevet 11. november 2012 Da jeg kjøpte den fikk jeg høre at dun var mer for å få rundere sofa, mens med skum fikk man et mer firkantet preg eller noe i den gata. Jeg har skum. Anonym poster: 7cbc6ec239f554cabff89022c5452055
Kirsebærblomst Skrevet 11. november 2012 #5 Skrevet 11. november 2012 Takk for svar, med det navnet må du da være kompetent ! Jeg heller mot å kjøpe uten dun for jeg har litt panikk for fluffy sofa som må bankes hver gang den er brukt for at den skal holde formen. Men altså, ikke allverdens gode hjelp å hente på Bolia. Hehe, badabing!
Gjest gjest17 Skrevet 11. november 2012 #6 Skrevet 11. november 2012 Sofaen holder helt klart formen mye bedre med skum i rygg og sete kontra duntopp. Velger du duntopp må du "slå opp" putene for å få formen fin etter noen har sittet i sofaen. :-)
Fru Duck Skrevet 11. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2012 Takk, takk. Tror det må bli skum, ja.
Frufly Skrevet 11. november 2012 #8 Skrevet 11. november 2012 Vi har også skum. Når vi etterhvert skal ha mer sofa i stuen skal vi ha den samme, men bare en hjørnesofa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå