Gå til innhold

Problemer med mannen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og gubben har i det siste hatt mye problemer av egentlig bagateller!

han har mer og mer blitt kald mot meg i barnas nærvær. Han hilser ikke, svarer ikke når jeg hilser, han snakker ikke engang med meg, spiser ikke maten min osv selv når barna er tilstede!!!

Jeg har ikke lenger føelse for han og er i det forholdet kunn pga barna og orker egentlig ikke å se han i det heletatt:(

vil dette være feil av meg?

Blir takknemlig for råd.

Anonym poster: fc7f472643b13c3949cf9e1d270db240

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er feil? At du blir værende i et slikt forhold pga. barna?

Skrevet

Hva er feil? At du blir værende i et slikt forhold pga. barna?

nettopp

Anonym poster: fc7f472643b13c3949cf9e1d270db240

Skrevet

Jeg mener det at å bli i ett ulykkelig ekteskap for barnas skyld er feil. Barna merker den kalde tonen dere vil ha i nærheten av hverandre. Om ders følelser har hvisnet så mye for hverandre er det kanskje greit å prøve å prate om det med hverandre så ta en besluttning på hva som er best for alle parter på lang sikt.

Anonym poster: 95ab4346727557180867df8e65b11ada

Skrevet

Det beste for barna er at foreldrene ikke er sammen og venner, enn at de er sammen og uvenner mener nå jeg.

Skrevet

Det høres ikke ut som dette er noe hyggelig for barna heller hvis det er slik i det daglige. Hvor gamle er barna?

Skrevet

Det er bedre å leve med lykkelige skilte foreldre

Enn ulykkelige gifte foreldre

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde aldri blitt i ett forhold pga barna mine!! Aldri.

Skrevet

har du spurt deg selv hvorfor det er slik ? kan det være noe du gjør feil ? i ett forhold er det alltid 2 sider av en sak.. hvor lenge har dette pågått... du burde kansje snakke med mannen din direkte i steden for å samle ensidig negative innspill fra anoyme folk på ett forum som kansje sliter selv og ønsker flest venner i nøden dradd ned i samme gjørma dem selv føler dem sitter i... folk burde skamme seg over å slenge ut batante destruktive kommentarer uten å kjenne vedkommende sin situasjon. er det dette dere kaller støtte og diskusjon så bør viendre navntil "kvinneguiden til evig skillsmisse og elendighet"

Skrevet

Èn ting hadde vært om dere hadde klart å oppføre dere normalt rundt hverandre, men når dere så tydelig demonstrerer mot hverandre, blir det jo bare utrivelig for ungene også. Ikke hilse og ikke spise mat den andre har laget, hvor umoden går det an å bli?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...