Gjest Grete Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Jeg og min mann traff hverandre for 16 år siden og har vært sammen omtrent siden da. Vi har to barn sammen, og har vært gjennom mange påkjenninger i løpet av disse årene. Nå virker forholdet vårt helt dødt. Vi kommuniserer dårlig og ofte blir jeg lettet når han går ut en tur, uten at jeg helt kan sette fingeren på hvorfor. Det er som om jeg ikke har lyst til å være sammen med han, og det skal lite til før jeg blir irritert av ting han gjør eller sier. Det har de siste årene vært mye krangling og beskyldninger, og jeg lurer på om dette er noe man kan glemme og komme over, eller om det at forholdet nå virker helt dødt, er den endelige slutten? Sexlivet er også ganske dødt. Jeg har stadig vekk prøvd å kose med han, kysse osv. på dagtid det siste året for å prøve å vekke til live noen følelser, men han skyver meg oftest vekk, sier at han ikke orker å starte noe nå. Når kvelden kommer, er vi begge slitne, og jeg orker ikke å ta initiativ til sex. Jeg tror egentlig ikke lengre at han tenner meg, heller. Dette tenker jeg kommer av at jeg stadig vekk har blitt avvist når jeg har prøvd å å kose med han, og at han er lite interessert i å prøve og tenne meg. Han vil at jeg skal suge han, og så skal vi gå rett over til samleie. Det er vel slik sexen har vært i hvert fall det siste året. De siste månedene har jeg blitt ganske uinteressert i å ha sex med han, for det kjennes ut som om jeg ikke er så viktig. Jeg har også begynt å tenke på andre menn i det siste, noe jeg aldri tidligere har gjort. Samtidig kan jeg ikke forestille meg livet uten han heller. Vi har to barn sammen, som jeg ikke har lyst til at skal vokse opp i to hjem. Hva tenker dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå