Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å aldri ha hatt en kjæreste når man er 23? Merker jeg blir bare mer og mer opphengt i dette, tenker at ingen jenter vil være interessert i meg fordi det er noe "feil" med folk som ikke har hatt kjæreste. Merker det bryter ned selvtilliten min mer og mer. Virker som det bare "skjer" for alle andre, også sier folk sånt tøv som: "Ikke tenk på det, det kommer av seg selv"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig å aldri ha hatt kjæreste, selv om det kan føles uvanlig. Ikke bry deg om hva andre mener, bare tenk positivt på det. En dag kommer det. Helt sikkert.

Skrevet

Har du ikke draget?

Hadde jeg hatt draget ville dt vel ikke cært noe problem?!

• Liker 2
Skrevet

Er det vanlig å aldri ha hatt en kjæreste når man er 23? Merker jeg blir bare mer og mer opphengt i dette, tenker at ingen jenter vil være interessert i meg fordi det er noe "feil" med folk som ikke har hatt kjæreste. Merker det bryter ned selvtilliten min mer og mer. Virker som det bare "skjer" for alle andre, også sier folk sånt tøv som: "Ikke tenk på det, det kommer av seg selv"

Nei, nå må du slutte! :) Du er 23, ikke 63!

Mange i jentegjengen min som ikke fikk seg kjærester før de var i tidlig 20-år.

Flere traff rett og slett ikke en de ville satse på før det. Er mye som skal klaffe - begge skal jo fatte interesse for hverandre utseendemessig OG personlighetsmessig. Ikke bare bare.

Men hadde noen venninner som byttet kjæreste "hver uke" også. Slo de opp, var de sammen med en ny iløpet av en mnd.

Jeg har aldri vært sånn iallfall, treffer ikke folk igjen så kjapt. Ingenting unormalt med det.

Tipper du treffer en du kan bli sammen med i løpet av de neste årene jeg :)

Anonym poster: 537b77cf93845011bc8dfbeaa808cd39

Skrevet

Jeg var nå 22 da jeg fikk min første kjæreste. Noe pga. valg noe pga. omstendigheter. Venninna mi er 25 og hun har heller aldri hatt kjæreste, uten at det egentlig er noen spesiell årsak til det. (som jeg vet om anyways)

Anonym poster: 1978b3e0af0f17258fa89415e1537e31

Skrevet

Hadde jeg hatt draget ville dt vel ikke cært noe problem?!

Det er noen som er kresne som faktisk har bare ventet lenge på å finne den rette. Det er jo godt gjort å nå en alder av 23 uten å ha god kjemi med minst én jente i løpet av den tiden.
Skrevet

Vurdert å speede det opp litt med nettdating?

Skrevet

Hvordan er den psykiske helsen din? Har du det bra med deg selv? Har du mange venner eller lider du kanskje av sosial angst? Husk en ting; årene går fort og før vet ordet av det er du en 35 år gammel ensom jomfru. Hvis du ikke ser så aller verst ut eller har psykiske problemer ville jeg tatt tak i problemet pronto før du ender opp som nok en bitter gammel gubbe.

Anonym poster: 10aa9e579f291057abf192a97875fae0

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er den psykiske helsen din? Har du det bra med deg selv? Har du mange venner eller lider du kanskje av sosial angst? Husk en ting; årene går fort og før vet ordet av det er du en 35 år gammel ensom jomfru. Hvis du ikke ser så aller verst ut eller har psykiske problemer ville jeg tatt tak i problemet pronto før du ender opp som nok en bitter gammel gubbe.

Anonym poster: 10aa9e579f291057abf192a97875fae0

Lider ikke av sosial angst, har flere venner og venniner, men merker at jeg blir stadig mer deprimert av tilværelsen min. Føler meg stadig mindre atraktiv.

Skrevet (endret)

Lider ikke av sosial angst, har flere venner og venniner, men merker at jeg blir stadig mer deprimert av tilværelsen min. Føler meg stadig mindre atraktiv.

Tren og klipp håret så kommer man langt, selv om det viktigste er å være komfortabel med seg selv.

Og man trenger ikke være spesielt attraktiv for å få kjæreste(se deg rundt å hvem som har dame)

Edit: Men netdating som jeg foreslo tidligere synes jeg du bør prøve deg på, da treffer du jenter som du vet vil ha en kjæreste og du får trening på flørting.

Endret av Summers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...