Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vi er en gjeng på fire voksne som skal prøve og få oss en weekend tur til Geilo på nyåret, men nå sliter jeg litt med og finne hytte og generelt å forstå hvordan man booker dette etc. Er også et par hunder som skal være med så kjæledyr må være tillat. Helst ikke lang avstand fra bakkene.

Noen som har noen tips?

Er nemlig litt blank på dette.

Takker for all hjelp som kan gis :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, vi er en gjeng på fire voksne som skal prøve og få oss en weekend tur til Geilo på nyåret, men nå sliter jeg litt med og finne hytte og generelt å forstå hvordan man booker dette etc. Er også et par hunder som skal være med så kjæledyr må være tillat. Helst ikke lang avstand fra bakkene.

Noen som har noen tips?

Er nemlig litt blank på dette.

Takker for all hjelp som kan gis :blomst:

Siden jeg bor på hotell så kjenner jeg ikke til bookingen. Men har vært noen ganger på Geilo. Leier dere hytte i Havsdalen så er dere bokstavlig talt midt i annlegget. Eneste sted på Geilosiden hvor hyttene ligger helt i annlegget. Mulig det er hytter på Vestliga/Kikut men der har jeg ikke vært.

Skrevet

Siden jeg bor på hotell så kjenner jeg ikke til bookingen. Men har vært noen ganger på Geilo. Leier dere hytte i Havsdalen så er dere bokstavlig talt midt i annlegget. Eneste sted på Geilosiden hvor hyttene ligger helt i annlegget. Mulig det er hytter på Vestliga/Kikut men der har jeg ikke vært.

Ok takk for tipset, skal sjekke ut om det er noe hytte tilbud i Havsdalen ! Takk så mye :)

Skrevet

Er hytter på Vestlia og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...