Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde akkurat dusjet, og stod forran speilet og sminket meg, naken altså.

Samboeren kom inn døren, utbrøt "oi æsj" og skyndet seg ut igjen.

Jeg så at han så på puppene og magen min.

Jeg fødte for ca to mnd siden. Har noen strekkmerker og noen kilo ekstra, men føler(følte) meg relativt ok alt tatt i betraktning. Han har vel ikke sett meg naken siden fødselen.

Uff, det var en skikkelig knekk i selvbildet :(

Anonym poster: 5171176f521c4f315818cd6a3c7e43e0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at du ikke hadde gjort en nummer to rett før dusjen og det luktet vondt eller noe da? :klo:

• Liker 12
Skrevet

For en idiot. En sånn fyr ville ikke jeg hatt i livet mitt iallefall.

Anonym poster: 2a19a976e9e35a46409a6744d1b3e8a2

• Liker 7
Skrevet

Hææ? Han gjorde ikke det? I så fall er han jo ikke rett nagla i hodet!

Sikker på at han ikke bare var dritatreng og så var det opptatt på badet?

Anonym poster: 23cce138883a9c311fe58a73398f8cb5

• Liker 7
Skrevet

kanskje han mente "æsj" som i "æsj opptatt". hvem i faen sier æsj i trynet på den nakne samboeren sin?!

• Liker 48
Skrevet

Jeg nekter å tro at noen er så dumme, så snakk med ham!

• Liker 11
Skrevet

Han hadde ikke skikkelig driteanfall da, og visste ikke helt hvor han skulle gjøre av seg når han så at badet var opptatt? Har skjedd samboern min hvertfall :ler:

• Liker 4
Skrevet

Uffda :( Det var ikke noe hyggelig kan jeg tenke meg. Spør ham om hva han mente med "oi æsj". Kanskje du får en god forklaring, så slipper du å lure. Kan være noe helt annet enn det du tror (forhåpentligvis).

Om han synes du er æsj er han jo helt dust.

Anonym poster: dc615f133e993107ff00517be435ec6f

• Liker 2
Gjest mari kontrari
Skrevet

Kanskje han friker ut av en del av sminkeritualet? Har bodd med en som ble helt satt ut om noen av oss jenter i kollektivet sto i gangen og tok på mascara, han hadde en greie med ekle ting knyttet til øynene, og syntes mascara-prosessen så bra crazy ut.

Eller kanskje han måtte skikkelig på do, og trodde badet var ledig? Æsj, opptatt, liksom?

At han så på magen din kan være noe du innbiller deg om du er følsom på det, jeg har selv blitt møtt av en venninne med et agressivt "ja, jeg VET at jeg trenger å barbere leggene". Jeg bare "hæh"?! Hun mente visst at jeg stirret kritisk på leggene hennes, jeg hadde altså ikke lagt merke til det en gang.

...eller så er han skikkelig teit, så jeg syns du kan spørre på en normal måte om det var deg han sa æsj over, og at du er litt sårbar på dette nå som du må venne deg til en "ny" kropp. Har han ikke et hyggelig svar da, så har dere kanskje et problem.

• Liker 6
Skrevet

Høres mer ut som at han ble sjokkert over at du stod på badet, eller noe. Tviler på at han mente det sånn "æsj, kroppen din liksom, den er ekkel". Spør han hva han mente?

• Liker 7
Skrevet

Han visste at jeg var på badet, han holdt på å spørre meg om noe, det var derfor han kom inn...

Men han visste ikke at jeg var naken, tydeligvis.

Anonym poster: 9423bcc8f83f9d3345ff9d5a4aa35717

Skrevet

Kan jo spørre han igjen. Spurte rett etterpå, når jeg kom ut fra badet (påkledd...) om han virkelig sa "æsj" til meg? Da ble han stressa og det var mye "neida altså har du sett fjernkontrollen blabla"-pjatt.

Problemet er at han hadde jo en spontan, ærlig reaksjon. Freudian slip, liksom? Drittfyr. Drittkropp.

Anonym poster: 9423bcc8f83f9d3345ff9d5a4aa35717

Skrevet

Så noe lignende på filmen 'he's just not that into you'. Der snakkes det litt om hvordan kvinner lager tusenvis av unnskyldninger for menn, for å få seg selv til å føle seg bedre. Det er fascinerende hvordan flere høner her kommer med usannsynlige teorier. Han synes ikke du er pen lengre, det er sannheten, den er brutal, du får selv velge om du vil lure deg selv.

Skrevet

Så noe lignende på filmen 'he's just not that into you'. Der snakkes det litt om hvordan kvinner lager tusenvis av unnskyldninger for menn, for å få seg selv til å føle seg bedre. Det er fascinerende hvordan flere høner her kommer med usannsynlige teorier. Han synes ikke du er pen lengre, det er sannheten, den er brutal, du får selv velge om du vil lure deg selv.

Det er nok dette som stemmer ja :(

Er jo mulig at han kvapp av strekkmerkene dine (men de må da han vel ha sett tidligere egentlig) og de blekner jo heldigvis da..

Men likevel, for et rævhøl.

Anonym poster: 68c35cc3edde9a4619b8df1b19aff850

Skrevet

En dårlig dag og en liten titt i KGs samlivstråder får man til å innse at man har det helt fantastisk.

Utrolig hvor mange taktløse troll av noen mannfolk som finnes der ute. ÆSJ!

Skrevet

Det er egentlig en naturlig utvikling. For naturen sin del er det bedre at kvinner som ikke har fått barn, blir befruktet av menn. Derfor har vi utviklet oss slik at kvinner som har fått barn ikke ses på som så attraktive lengre.

Skrevet

Hvorfor spurte du han ikke om hvorfor han sa æsj? Kommuniserer dere ikke? Har dere ikke et åpent forhold?

• Liker 1
Skrevet

Kjerringar vert gjerne stygge etter fødslar, men dei fleste menn godtek det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...