Gå til innhold

Hvorfor kvinner faller for bad guys og innbiller seg at EGENTLIG er snill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faller ikke for "badboys". :)

Anonym poster: bd94797c273e404cd2b820c8cf15d8d2

• Liker 2
Skrevet

Ingenting nytt under solen med andre ord.

Har du vurdert om du kanskje egentlig er homofil? Med et så anstrengt syn på kvinner og seksualitet må det være noe i underbevisstheten din som skurrer...

• Liker 7
Skrevet

Har du vurdert om du kanskje egentlig er homofil? Med et så anstrengt syn på kvinner og seksualitet må det være noe i underbevisstheten din som skurrer...

Får ikke reisning av menn så dessverre, dine fantasier må utgå for denne gang.

Skrevet

Faller ikke for "badboys". :)

Særleg. :)

• Liker 1
Skrevet

Kan dere ikke heller bruke tida deres på å finne et "brukbart kjerringemne", enn å lage disse trådene om og om igjen. Det er vel en bedre bruk av energien.

• Liker 8
Skrevet

Jeg tror de prøver lykken her inne, ved å være badboys/drittsekker/sutrete (og dermed attraktive?)... Hvorfor ikke ty til IRL istedet gutter? Eller er dere for hyggelige til at damene der tiltrekkes dere? :(

• Liker 4
Skrevet

Kan dere ikke heller bruke tida deres på å finne et "brukbart kjerringemne", enn å lage disse trådene om og om igjen. Det er vel en bedre bruk av energien.

De har nok prøvd og feilet, og derfor er de her og gulper opp disse trådene.

Haha, neida :gjeiper:

Skrevet

De har nok prøvd og feilet, og derfor er de her og gulper opp disse trådene.

Haha, neida :gjeiper:

Tror nok muligheten er der ja. Men da får de bare gå på igjen med ny giv.

Jeg tror de prøver lykken her inne, ved å være badboys/drittsekker/sutrete (og dermed attraktive?)... Hvorfor ikke ty til IRL istedet gutter? Eller er dere for hyggelige til at damene der tiltrekkes dere? :(

Skulle likt og visst om noen av dem faktisk har fått napp. :fnise:

• Liker 3
Gjest KrissyHart
Skrevet

Er faktisk en god del fler bitre menn her på KG enn kvinnfolk, ganske pussig egentlig, iom det mest sannsynlig er et overtall av hunnkjønn her inne.

Eller så er det de samme bitre mannfolka som går igjen i alle trådene

• Liker 5
Skrevet

Er faktisk en god del fler bitre menn her på KG enn kvinnfolk, ganske pussig egentlig, iom det mest sannsynlig er et overtall av hunnkjønn her inne.

Eller så er det de samme bitre mannfolka som går igjen i alle trådene

Kanskje menn har mer å være bitre for da eller? Hæ?

Anonym poster: cdb6d1c9725ba8934caf4b3024867c7f

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor det?

fordi de må ha med kvinner å gjøre. det er mye mer krevende enn å være rundt menn.

Anonym poster: b0c9a54843b6a2852e39ea3292deefe8

Gjest KrissyHart
Skrevet

Haha, det kan jeg si meg enig i, men er ikke det å litt dumt å bli bitter kun av å være rundt dem?

Skrevet

Haha, det kan jeg si meg enig i, men er ikke det å litt dumt å bli bitter kun av å være rundt dem?

Nei, ein blir ikkje bitter av å vera med kvinnfolk. Ein blir bitter av å bli svikta av kvinnfolk. Og så må eg slenge på det faktum at kvinnfolk har lettare for å få pult enn menn. Så da slepp de å byte om på kjønna for å lage eit billeg poeng av det.
Gjest KrissyHart
Skrevet

Kvinnfolk blir like mye svikta av mannfolk som omvendt. Ser ikke hva kjønn har med det å gjøre når det går begge veier

• Liker 5
Skrevet

Kvinnfolk blir like mye svikta av mannfolk som omvendt. Ser ikke hva kjønn har med det å gjøre når det går begge veier

vi blir svikta av staten. og i tillegg må vi finne oss i at kvinnfolk går rundt og tror at de er undertrykt i et samfunn der de ikke bærer noen byrder og kun privilegium. menn er lei. og sint. det er de som har de som har bygd alt i samfunnet men alt eies av kvinner.

Anonym poster: cdb6d1c9725ba8934caf4b3024867c7f

• Liker 2
Skrevet

Det verste er at badboysene setter standarden for menn siden de har vært overalt.. Kvinner tror menn er sånn

Anonym poster: dc631e94e9ef186ea567d754b1a4f739

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...