Nysjerriggutt Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Hei, nå har jeg vært singel ganske lenge! Skal på en date snart, og dersom det skulle komme en sjanse til å kysse henne vill jeg ikke virke helt dum og dårlig! Hva er viktig å tenke på, hva er det man absolutt ikke må gjøre? Og hvordan kan man se om sjansen er der til å kysse henne? Gutt 18
Lilac Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 Ikke spis henne opp et mitt beste tips. 6
pinar Skrevet 10. november 2012 #3 Skrevet 10. november 2012 Ikke gjør henne våt i hele ansiktet, og ikke stikk tunga di langt ned i halsen på henne. Ikke overdriv tungebruken. Ha god ånde. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #4 Skrevet 10. november 2012 ært med leppene hennes! vær borti leppene, og trekk deg litt tilbake. Smil mens du kysser henne. Ikke bruk for mye spytt eller sluk henne! Anonym poster: c8e529b4f48c7f227b6b204d45c50238 2
Nysjerriggutt Skrevet 10. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2012 så jeg bør gi hnne et lite kyss da? har aldri møtt henne før, så er kjempe nervøs! hvordan bør jeg gå frem? TS
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #6 Skrevet 10. november 2012 så jeg bør gi hnne et lite kyss da? har aldri møtt henne før, så er kjempe nervøs! hvordan bør jeg gå frem? TS Det spørs hvor mye dere har snakket med hverandre. Har dere lagt opp til at det blir kyssing første gangen? kanskje det holder med en klem første gangen du møter henne? Anonym poster: c8e529b4f48c7f227b6b204d45c50238 1
Envy Skrevet 10. november 2012 #7 Skrevet 10. november 2012 så jeg bør gi hnne et lite kyss da? har aldri møtt henne før, så er kjempe nervøs! hvordan bør jeg gå frem? TS Hadde jeg vært den jenta, og aldri hadde møtt deg før, hadde det brått blitt med det ene møtet om du bare ut av det blå hadde kysset meg. For å avgjøre om det passer seg med et kyss må du først og fremst se an kjemien. Om dere har det hyggelig og om det virker som hun er tilbøyelig til å ha lyst på et kyss (det leser du på kroppspråket hennes). 1
Nysjerriggutt Skrevet 10. november 2012 Forfatter #8 Skrevet 10. november 2012 Vi har ikke snakket så veldig lenge, men jeg føler jeg at jeg kjenner henne ganske godt! Vi har vel ikke direkte lagt opp tiø å kysse på første date, men vi har vell bare tulla litt rundt det.
Nysjerriggutt Skrevet 10. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 10. november 2012 Hadde jeg vært den jenta, og aldri hadde møtt deg før, hadde det brått blitt med det ene møtet om du bare ut av det blå hadde kysset meg. For å avgjøre om det passer seg med et kyss må du først og fremst se an kjemien. Om dere har det hyggelig og om det virker som hun er tilbøyelig til å ha lyst på et kyss (det leser du på kroppspråket hennes). Jeg er jo litt sjenert. Kan jo ikke akkurat spørre henne om hun har lyst på et kyss? Jeg aner ikke hvordan dette skal gå altså!
Rubies_ Skrevet 10. november 2012 #10 Skrevet 10. november 2012 Jeg foreslår at du ikke prøver å planlegge dette på forhånd. Da blir det gjerne mer kleint. Kyss er noe som bør skje naturlig (etter min mening). Du ser det dersom hun har lyst å kysse deg. Hvis hun begynner å stirre inn i øynene dine, har dyp øyekontakt med deg, og setter seg nærmere, osv. Det eneste du må passe på er at du har god ånde.
Envy Skrevet 10. november 2012 #11 Skrevet 10. november 2012 Jeg er jo litt sjenert. Kan jo ikke akkurat spørre henne om hun har lyst på et kyss? Jeg aner ikke hvordan dette skal gå altså! Selvfølgelig spør du ikke om det, det er hvertfall turnoff! Som jeg skrev lenger opp, så er du nødt til å lese kroppspråket hennes. Om dere f.eks gir hverandre en klem når dere skal dra hver til deres etter daten, kan du forsøke å holde henne litt ekstra, og i det klemmen er ferdig, fange øynene hennes. Prøv å hold blikket hennes. Er øyeblikket inne for kyss da, så skjer det av seg selv. 1
Strixvaria Skrevet 10. november 2012 #12 Skrevet 10. november 2012 Det kommer helt an på situasjonen - føles det riktig, så gjør det; føles det feil, ikke gjør det. Som andre sier; det er ikke om å gjøre å spise hverandre opp. Overdreven spyttbruk og slafsing er ukult. Vær heller litt forsiktig Jovisst kan du spørre - f.eks. mot slutten av møtet, dersom du føler det naturlig i forhold til hvordan daten har gått og hvordan stemningen er mellom dere - det er jo bare søtt
Nysjerriggutt Skrevet 10. november 2012 Forfatter #13 Skrevet 10. november 2012 Jeg er direkte redd før denne daten, skal tygge masse tyggis, bruke tannskylling og alt før daten! 1
Rubies_ Skrevet 10. november 2012 #14 Skrevet 10. november 2012 Jeg er direkte redd før denne daten, skal tygge masse tyggis, bruke tannskylling og alt før daten! Slapp av! Relax! Hvis hun har gått med på å gå på date med deg, liker hun deg jo litt allerede. Ingen grunn til å stresse. Ta det rolig, ha det gøy!
Nysjerriggutt Skrevet 10. november 2012 Forfatter #15 Skrevet 10. november 2012 Det er jo sant! Er det ingen som har noen knep før en date?
Rubies_ Skrevet 10. november 2012 #16 Skrevet 10. november 2012 Det er jo sant! Er det ingen som har noen knep før en date? Jeg liker i hvert fall at gutten lukter godt Så en liten splæsj god parfyme som passer deg er gull. Men èn splæsj er nok! 1
Cordelia Skrevet 10. november 2012 #17 Skrevet 10. november 2012 Skulle det bli for skummelt kan du jo begynne med på nusse litt på kinnet, panna, eller nesa. 1
Nysjerriggutt Skrevet 10. november 2012 Forfatter #18 Skrevet 10. november 2012 Skulle det bli for skummelt kan du jo begynne med på nusse litt på kinnet, panna, eller nesa. Det er en mulighet! men er redd for at det blir kunstig rart og dumt!
Gjest Uanonymbruker Skrevet 10. november 2012 #19 Skrevet 10. november 2012 Prøv å kos deg mest mulig og ha det gøy, det er bare en date
Nysjerriggutt Skrevet 10. november 2012 Forfatter #20 Skrevet 10. november 2012 den mest nervepirrende daten jeg noen gang kommer til å være på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå