Maxiipeps Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 I morgen er det farsdag, og siden jeg bor hos faren min blir det farsdagskake til frokost. Senere på dagen skal vi på besøk til bestefaren min som har bursdag, og da blir det naturligvis også kaker. Jeg vet at dette kun er èn dag, og at det på ikke har så mye å si på sikt, men jeg har nettopp startet slankingen, og er redd jeg ikke skal klare å hente meg inn igjen etter en stor utskeielse. Det blir veldig mye kalorier på en dag. Jeg kan selvsagt spise små stykker, men bestefaren min pleier aldri å ha lettbrus tilgjengelig, noe som betyr at jeg er "nødt" til å drikke brus med sukker. Jeg har sprukket så mange ganger før, og det er alltid lettest å sprekke i startfasen av slankingen, derfor blir jeg litt engstelig. Jeg blir jo heller ikke så mett av kake, siden det ikke er ordentlig mat, og da må jeg mest sannsynlig spise vanlig mat i tillegg til all kaken... Hva tenker dere om dette?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #3 Skrevet 10. november 2012 Du er ikke nødt til å drikke sukkerbrus, du går i springen og henter deg vann. Jeg liker ikke brus, juice, saft osv, jeg drikker altid vann eller alkohol, får en del rare blikk, men det bryr jeg meg ikke om. Ellers synes jeg du skal kose deg, det er bare èn dag, spis eventuelt små stykker og bruk god tid på stykkene. Anonym poster: edb7070c566bee2b36e51f7457ad4cfc
Envy Skrevet 10. november 2012 #4 Skrevet 10. november 2012 Det går an å takke nei til kake og brus. Ta et glass vann. Er ikke verre enn det Ingen kommer til å dytte hverken kake eller brus ned i halsen på deg med makt.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #5 Skrevet 11. november 2012 Om det er mange slike dager, så blir det fort for mye. Om det derimot er en sjelden gang iblant, er det ikke så fryktelig farlig. Drikk vann i stedet for brus. Det er uhøflig å takke nei til bursdags- og farsdagkake, det synes nå ihvertfall jeg. Og JO det ER faktisk slik at det er mange som blir vonbroten om man sier nei. Og JO det ER faktisk fryktelig vanskelig å si nei for enkelte av oss. De som har lett for å si nei har gjerne lett for det fordi de ikke er like glad i kake som oss andre... Anonym poster: ba89620aa2f92e4e5cae026938643da2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå