Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sammboer ønsker å få besøk av mannlige venner fra sin hjemmby, det er helt greit for meg selv om det er folk jeg knappt hat møtt eller kjenner.

Men når hun foreslår at disse vennene kan overnatte hos oss når jeg er bortreist, er det for mye forlangt.

Jeg reiser en del i forbindelse med jobb, men skjelden borte mer en en uke, så hvorfor ikke legge besøkene til når jeg er hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du kan reise som det behager deg, men hun kan ikke få besøk av gamle venner uten at det blir suspekt?

• Liker 3
Skrevet

Jeg ser ikke problemet...

Stoler du ikke nok på dama så er det ingen fremtid

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner hvordan du tenker, men samtidig må du huske at hun ikke vet hva du gjør når du er bortreist heller. Hun er ærlig med deg om at disse guttene skal komme, det er gamle venner hun ønsker å se, og det virker ikke som om hun skjuler noen ting for deg. Tillit er viktig i et forhold, og jeg synes man skal ha hverandres tillit frem til man gjør noe tvilsomt. Jeg synes du skal stole på henne og la de guttene være der.

• Liker 1
Skrevet

Det er tydeligvis bare meg, men jeg hadde ikke likt at samboeren min hadde hatt besøk av masse jenter - og bare jenter - på besøk når jeg var bortreist pga jobb.

Jeg stoler på samboeren min, men jeg synes at det hadde vært veldig rart at det kun var motsatt kjønn tilstede - hvorfor er det ingen andre menn der liksom?

Samboeren min er også mye på jobbreiser og jeg kjeder meg litt i helgene når han er bortreist. Det hadde vært hyggelig å ta opp kontakt med gamle venner, men de trenger vel ikke overnatte akkurat.

Anonym poster: 250e97406a8b6104426e3ff755e7d8ab

• Liker 2
Skrevet

Det hadde vært hyggelig å ta opp kontakt med gamle venner, men de trenger vel ikke overnatte akkurat.

De kommer langveisfra, frøken.

Skrevet

Det er tydeligvis bare meg, men jeg hadde ikke likt at samboeren min hadde hatt besøk av masse jenter - og bare jenter - på besøk når jeg var bortreist pga jobb.

Jeg stoler på samboeren min, men jeg synes at det hadde vært veldig rart at det kun var motsatt kjønn tilstede - hvorfor er det ingen andre menn der liksom?

Samboeren min er også mye på jobbreiser og jeg kjeder meg litt i helgene når han er bortreist. Det hadde vært hyggelig å ta opp kontakt med gamle venner, men de trenger vel ikke overnatte akkurat.

Anonym poster: 250e97406a8b6104426e3ff755e7d8ab

Helt enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...