Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2004 #1 Skrevet 3. mars 2004 Altså, dette er litt flaut, men mannen min er utrolig dårlig til å kysse :oops: ! Kan liksom ikke få meg til å si noe da han er nokså nærtagene, også har vi vært sammen i syv år så da føler jeg det er litt seint å komme å klage liksom.. Men jeg synes dette er litt trist, for hver gang vi skal ha sex, og han begynner forsøker å kysse mister jeg totalt lysten! Føler at han holder på å sluke meg levende, og blir stiv som en pinne :o Noen tips om hvordan jeg skal løse dette? eller må jeg bare leve uten gode kyss resten av livet?
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2004 #3 Skrevet 3. mars 2004 Ta over styringen? Jeg har prøvd, men synes ikke det hjalp akurat.. han tok liksom ikke hintet. Ikke for å virke arrogant, men han er litt sånn som må ha tingene inn med teskje av og til :-?
Joplaya Skrevet 3. mars 2004 #4 Skrevet 3. mars 2004 Da sier du det som det er, på en skånsom måte - du kjenner han best og vet hva som er skånsomt i forhold til han. på samme tid kan du fortelle hvordan du ønsker det sånn at han har noe å forholde seg til, og at du gjerne vil øve mye med han - da blir det jo litt gøy også etterhvert siden han da vil få noe igjen for at du forteller noe "negativt". Har selv vært litt misfornøyd med sambos kyssing. En kveld vi hadde drukket en god del vin bare datt det ut av meg og jeg fortalte samtidig hva jeg savnet når det gjaldt kyssing. Skal si han klarte gjøre meg fornøyd gitt . Ikke ble han sur heller, eller lei seg.
Bø Skrevet 3. mars 2004 #5 Skrevet 3. mars 2004 Må kaste meg på tråden her. De to siste jeg har kyssa på, hadde begge den særegenheten at de bare kysset med spiss og hard tunge. Er det bare jeg som syns at det ikke er noe særlig, når det KUN er sånn? Liker å bli "spist" jeg.
Elle Melle Skrevet 3. mars 2004 #6 Skrevet 3. mars 2004 Det går an å gi beskjed på en pen måte tror jeg. Hva med å si noe slikt som: Vet du hva jeg har merket? Jeg synes det er enda mer opphissende når du først gjør sånn...og så gjør slik...og så deretter sånn som dette... Så kan du vise med et godt eksempel hva som virker best for deg slik som du er nå (og det er lov å skifte preferanse for hva som er bra kyssing i løpet av såpass mange år, alle kan forandre seg). Da får du formidlet hva du synes er deilig, i stedet for å klage på noe som han gjør. Hvis han i tilleg blir belønnet med en førnøyd og opphisset kjæreste, er mulighetene gode for at han tar informasjonen til etterretning...
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2004 #7 Skrevet 3. mars 2004 takk for svar! For vel prøve å "manne" meg opp og si det til ham på en pen måte! Og til du som syntes det var deilig å bli "spist" litt, inkluderer det også "tannkræsjing" og et stort åpent hull av en munn du kan få lov å stikke tungen inn i ? Sorry negativiteten, men sånn føles det altså å kysse min mann
Bø Skrevet 3. mars 2004 #8 Skrevet 3. mars 2004 Nei det innkluderer det ikke!!! Bare en bred, deilig og myk tunge, UTEN en halv desiliter spytt. Da jeg ble sammen med eksen min, syns jeg at han var verdens beste kysser. Ettersom tiden gikk, hælte jeg ikke å kysse han lengre. Så det er tydelig at man farges av å være forelsket... :oops:
Gjest Anne Løkkevik Skrevet 3. mars 2004 #9 Skrevet 3. mars 2004 Det høres for godt ut til å være sant at du har hatt det slik i 7 år?! Slik du beskrives kyssingen hans her...hadde jeg dumpet ham sporenstreks.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2004 #10 Skrevet 3. mars 2004 ..min mann er også helt håpløs! Han har så mye spytt på gang at jeg blir helt kvalm! Når jeg sier ifra på en pen måte, sier han bare at jeg er like dårlig. Men dette vet jeg er feil, for jeg har tro det eller ei lært to kompiser av meg til å kysse! Jeg vet at jeg kan kysse! Han blir jo selvsagt fornærmet fordi jeg tar det opp, men jeg kani kke noe for det. Det er rett og slett turn-off...
Laina Skrevet 3. mars 2004 #11 Skrevet 3. mars 2004 Dere som har vært sammen med en dårlig kysser så lenge... Har de vært sånn bestandig, eller har de blitt dårligere? Jeg er så kresen på kyssing. Funker ikke det, kan det være det samme med hele mannen. Dårlig kyssing er direkte turn-off!
Gjest GreenSky Skrevet 4. mars 2004 #12 Skrevet 4. mars 2004 Kan du ikke gjøre noe slik som dette: I den rette settingen, snu deg mot han, og si med et forførende smil: Vet hvordan jeg liker å bli kysset? Og så viser du han det, ved å kysse han. Hvis du ikke liker å bli "spist opp", hva med et forsikig, men sensuelt kyss? Gi han et mykt kyss på munnen uten å åpne din eller hans munn. Så kan du kysse overleppa hans, deretter underleppa. Etterpå kan stikke tunga forsiktig inn i munnen hans, og "dra" den over den myke delen av overleppa inni munnen hans. Etterpå han du leke deg forsiktig og erte han litt. Forhåpentligvis vil ha få mersmak!
~umulia~ Skrevet 4. mars 2004 #13 Skrevet 4. mars 2004 Når jeg sier ifra på en pen måte, sier han bare at jeg er like dårlig. Men dette vet jeg er feil, for jeg har tro det eller ei lært to kompiser av meg til å kysse! :o må bare kommentere dette, selv om du og andre du har kysset syns at du er god til å kysse, er det ikke sikkert at mannen din liker det. Det finnes nok ikke noen fasit på hva som er et bra kyss, og det kan hende at mannen din opplever kyssene dine veldig forskjellig fra hva tidligere erobringer har gjort.
Timian Skrevet 4. mars 2004 #14 Skrevet 4. mars 2004 Åh.. jeg MÅ bare svare på dette! Jeg tror nemlig hvordan man kysser forandrer seg både med tiden, hvordan partneren kysser, vaner og det hele! Jeg følte en liten stund at kjæresten min kysset annerledes! Litt kjedelig, liksom! Og tok det opp sporenstreks! Han ble nok litt lei seg, men som det hjalp, da! Og jeg vet at jeg selv varierer litt i kyssingen også! Man faller lett inn i mønster dersom man ikke tenker over å variere! Mitt tips må være å si ifra, og å være litt mer varierende og fantasifull selv!
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #15 Skrevet 4. mars 2004 Hei, igjen, meg som startet temaet! Synes det er fint med alle tilbakemeldingene! Har ikke fått gjort noe med saken enda, kanskje til helga etter litt god mat og litt rødvin? Hmm, får se, som sagt er han veldig sensitiv når det gjelder kritikk! Når jeg klager over et eller annet, går han direkte på samvittigheten min, med å sette opp verdens mest ulykklige ansikt også spør han om han bare er fæl o.s.v.! Utrolig irriterende, men så består jo livet av annet enn å kysse også heldigvis ! Men helt ærlig, så vet jeg nesten ikke hvordan et godt kyss kjennes lenger...
Gjest Barbare Jean Skrevet 5. mars 2004 #16 Skrevet 5. mars 2004 Må jo få si til deg at mine erfaringer går ut på at bad kissers rett og slett ikke plutselig kan endre seg til å bli good kissers...Dessverre. For kyss...dette intime lystvekkende og deilige...når DET allerede er besydlet (av f.eks. snus, mye spytt, feil metode osv.) da er det ikke håp! Hos meg har det vært så turn-off at jeg ikke klarer mer med slike folk..Kan de ikke kysse ordentelig...så har de liksom ikke helt levet livet. Kan ikk een mann kysse- så rakner hele bildet av ham!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå