Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå har det seg slik at jeg vurderer å spørre en jente ut, men når jeg blir nervøs sliter jeg med mye svetting! Og den lukter. Hva bør jeg gjøre, er ikke så veldig kult å ha en svak duft av svette. Jeg lurer også på hvilken parfyme jeg bør bruke? har tenkt litt på onemillion, der har jeg en flaske, men den er kanskje 2 år gammel, bør jeg kjøpe ny?

Ellers er jeg veldig spent, har dere noen tips som pleier og fungere under en date? Evt. hva bør jeg be henne med på?

Mvh

Gutt 18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Armani black code.. den parfymen.. hjelpes, jeg lukter den på lang avstand, og svermer nærmest mot den, som en bie tiltrukket av sukker. Sukk, den lukter godt altså!

Skrevet

For svetten: Gå til et apotek og spør de om råd.

For godlukten: Stikk innom et parfymeri og spør om råd der. En parfyme kan lukte god på en person, men vondt på en annen, så det kan være lurt å få litt hjelp :)

Lykke til med jenta :tommelopp:

• Liker 2
Skrevet

Ysl-l'homme den matte lyse flasken er den beste i Min nese!

Skrevet

Synes ikke onemillion lukter noe særlig godt. Spesiellt fordi menn har en tendens til å bruke alt for mye av den. Mitt tips: Ikke bruk for mye. Det skal være akkurat nok til at hun kjenner parfymen din når hun kommer nært deg, ikke 10 meter unna.

For svette kan du jo kanskje prøve aluminiumklorid?

Lykke til :)

Skrevet

for svetten fra apoteket; STOP 24

onemillion klarer seg i mange år. bare helst ikke på varmt fuktig bad. Oppbevar det gjerne på soverommet, da det er kleint å ha slikt i kjøleskapet for menn.

Her er min favoritt;

bleu-de-chanel.jpg

Man trenger ikke bare bruke parfyme, men dusj-såpe også.

Om du svetter veldig mye, flere skift dagelig bør du vurdere å ta botox injeksjoner under armene. Jeg kjenner menn som gjør dette, og de er fornøyde og er ikke lenger sjenert over svettingen.

Gjest Loverdose
Skrevet

Armani black code.. den parfymen.. hjelpes, jeg lukter den på lang avstand, og svermer nærmest mot den, som en bie tiltrukket av sukker. Sukk, den lukter godt altså!

ENIG! Dette er en parfyme som alle jenter liker. Liker de den ikke, vell - da er det noe feil.. Den lukter skikkelig mann og er fantastisk god! Men det viktigste er jo at du selv finner en parfyme som du føler passer deg bra. Ta deg en tur innom et parfymeri og lukt på forskjellige parfymer. Du merker fort når du finner parfymen som er perfekt for deg. For alt vi vet kan det hende du ikke takler lukten på Armani Black Code, og da er det jo ingen vits i å bruke den.

• Liker 1
Skrevet

Lacoste rød, eller Gant! :)

Anonym poster: e70e67b451698296462c10ae71de4c19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...