Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som markerer farsdagen? Jeg holder nå på å bake kake som jeg har tenkt å gi til min far i morgen, men i min familie er det ikke tradisjon for å kjøpe inn presanger og lignende. Hvordan er det med dere? :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. det er vel riktig nok ikke noe tradisjon. Men har jo alltid kjøpt en liten ting til pappa. Selvom jeg fikk beskjed på facebook at har ikke ønsket sokker i år :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Vi har en ekstra morsdag her i gården :)

• Liker 2
Skrevet

Vi gjør det samme som dere, Musken :) Synes det viktigste er å tilbringe litt kvalitetstid sammen - ikke det å gi/få gaver. Det er dessuten vanskelig nok å finne gaver til bursdag/jul hvis man har godt voksne foreldre som har alt :P

Skrevet (endret)

Jada, har bakt kake ikveld , skal pynte den imorgen med friske jordbær og blåbær:) og et krus fra ungene hvor det står : verdens beste pappa:)

Til min pappa har jeg og ungan kjøpt et krus hvor det står: verdens beste morfar!

Endret av Anciol
Skrevet

Jeg har bakt kake og kjøpt inn en liten blomst. Det har vi alltid gjort i alle år. Men datteren vår pleier å gi sin far (min mann) noe annet enn en blomst, ettersom vi ikke er så gamle og det er litt lettere å gi noe annet enn blomst.

Anonym poster: 04b4701140ecd500166e9a671593c68e

Skrevet

Når jeg vokste opp var det ikke slik at farsdagsgaven skulle kjøpes, den skulle lages av barna. Så hadde vi hyggelig frokost som mamma hjalp oss å lage med masse godt til. Så det prøver jeg nå å videreføre. Så i morra skal jeg og N stå opp og lage rundstykker og lage eggerøre. Tenne masse lys før vi vekker far til ferdig dekket bord :)

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Når jeg vokste opp var det ikke slik at farsdagsgaven skulle kjøpes, den skulle lages av barna. Så hadde vi hyggelig frokost som mamma hjalp oss å lage med masse godt til. Så det prøver jeg nå å videreføre. Så i morra skal jeg og N stå opp og lage rundstykker og lage eggerøre. Tenne masse lys før vi vekker far til ferdig dekket bord :)

Koselig :).

Skrevet

Aldri annet enn hjemmelaget kort vil lagde på barneskolen. Men så har vi i grunnen aldri feiret morsdag heller. Kanskje en tradisjon jeg har lyst til å starte en gang i framtiden, ifa frokost på sengen/bedre middag, ikke gaver kjøpt på butikken.

Skrevet (endret)

Barna har laget kort/tegninger og jeg har kjøpt sjokolade til mannen min. Barna lager frokost i morgen :nigo:

Vi bor langt unna foreldre/ svigerforeldre så de feirer vi ikke.. Sender en sms eller ringer. Sees ikke før til jul og da er det julegaver

Endret av Leanne
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...