Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på et utested for noen uker tilbake og satt i en krok med en jente jeg holder på med. Så kommer det noen gutter og setter seg ved siden av og ja hun jenta er veldig sosial og snakker med alle så de snakka litt sammen og jeg brydde meg egentlig ikke noe særlig i starten. Men så skal han ene bort til baren en tur for å kjøpe noe å drikke så når han reiser seg hvisker han inn i øret til dama: du kan få mye bedre, jeg hørte ikke dette men da jeg spurte hva han hadde hvisket sa hun at det var dette han hadde sagt.

Da klikka det fullstendig for meg, har aldri følt noe lignende tror jeg men kroppen min begynte å riste og jeg begynte å skjelve, jeg følte rett og slett for å drepe han, da han kom tilbake og satt seg konfronterte jeg han og spurte han hvorfor han snakker dritt om meg, jeg var utrolig fiendtlig og det var like før jeg klinte til han men jeg ble stoppa av dama, hun holdt meg tilbake og roa meg ned.

Har aldri følt det slik før var jeg sjalu? Hvordan hadde dere reagert? Respektløst å sitte der og prøve seg på en jente når typen er rett ved siden av, jeg kjenner jeg fortsatt er pissed.

Anonym poster: ff918673810fe3666f74010e1d84c265

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

...jeg tror muligens du bør vurdere et sinnemestringskurs :overrasket:

jeg synes du reagerte litt vel overdrevent...

Det er helt klart at det var dårlig gjort av han å si det han sa, engang uten noe som helst grunnlag,

men det bør ikke være en grunn til å få lyst til å drepe karen..

• Liker 5
Skrevet

Jeg syns egentlig det var ganske respektløst av jenta di også, å ikke stå opp for deg og ta standpunkt.

Tror jeg ville vært minst like forbannet over det. Dere har jo tross alt et slags forhold, han er bare en tilfeldig fyr. Det var henne du skulle forventet noe av.

• Liker 12
Skrevet

så nekta han for at han hadde sagt noe når jeg konfronterte han

Skrevet

Hadde jeg vært jenta, så hadde jeg klint til han når han sa det.

Anonym poster: f88b4503856c5a86965fa913f364f199

• Liker 1
Skrevet

Det er faktisk ikke det at andre gutter prøver seg på dama di som er problemet her. Ja han var frekk, men igjen så har ikke han noen forpliktelser eller hensyn å ta til deg da du ikke er dama hans, ok? Dama di derimot sitter der og godter seg med oppmerksomhet fra gutter og i tillegg lar dem snakke dritt om deg, forteller deg det for å se hvordan du reagerer og minner deg på at andre syns hun kan gjøre bedre. Dama de er den kloke, manipulerende og sleipe her og dere gutta er begge like store idioter som henne styre showet her. Dama de er en dritt, du er en dust og det er den andre fyren også. Kvitt deg med dama og begynn å gå for jenter som ikke bruker svake idioter rundt seg til å få det som hun vil.

Anonym poster: d3fbc767ea0aa815612b1f8b4eb7d88f

• Liker 1
Skrevet

det siste du skriver her for meg til å tenke litt. Men hun er faktisk sånn rundt absolutt alle, hun er en litt flørtende person men ja jeg er enig alt er hennes feil, hadde det kommet en random jente bort til meg og begynt å flørte med meg hadde jeg avvist henne fordi det ikke kan være noe gøy for den jeg er sammen med å se på.

Skrevet

det siste du skriver her for meg til å tenke litt. Men hun er faktisk sånn rundt absolutt alle, hun er en litt flørtende person men ja jeg er enig alt er hennes feil, hadde det kommet en random jente bort til meg og begynt å flørte med meg hadde jeg avvist henne fordi det ikke kan være noe gøy for den jeg er sammen med å se på.

Jammen mike, når skal du forstå, - damer er litt Dolly duck. Tror du det er tilfeldig at walt Disney lagde karakteren Dolly duck for sytti år siden?, det eneste som gjør Dolly kåt er at fetter anton prøver seg på henne for at Donald skal bli sjalu. Kvinner er intrigemakere, det verste er at jenter selv er bevisst på dette her, de kan ikke noe for sine egen atferd og sin eget lyst-tenningsmønster.=(

• Liker 1
Skrevet

Ville ha reagert på samme måte som deg. Det fyren sier er en fornærmelse både mot deg, dama di og forholdet deres. Derfor burde dama di ha svart ham og satt fyren på plass.

Skrevet

Jammen mike, når skal du forstå, - damer er litt Dolly duck. Tror du det er tilfeldig at walt Disney lagde karakteren Dolly duck for sytti år siden?, det eneste som gjør Dolly kåt er at fetter anton prøver seg på henne for at Donald skal bli sjalu. Kvinner er intrigemakere, det verste er at jenter selv er bevisst på dette her, de kan ikke noe for sine egen atferd og sin eget lyst-tenningsmønster.=(

Du gjør meg så kåt ass, din intrigemakende vesle trollsopp.<3

Anonym poster: dc0cef605ed3f5dd08e98145663f1242

• Liker 4
Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg syns egentlig det var ganske respektløst av jenta di også, å ikke stå opp for deg og ta standpunkt.

Tror jeg ville vært minst like forbannet over det. Dere har jo tross alt et slags forhold, han er bare en tilfeldig fyr. Det var henne du skulle forventet noe av.

ja, det er jeg helt enig i..!

jeg synes forøvrig at det er litt underlig at hun sa direkte til deg ts, hva han hvisket henne i øret, fordi om det var jeg som var denne jenta, så hadde jeg hatt ganske store vanskeligheter med å gjenfortelle til en gutt jeg er glad i, når det var så innmari stygt sagt....

• Liker 3
Gjest NozMonster
Skrevet

å legge absolutt all skyld på henne blir vel kanskje litt drøyt eller..?

du er fæl til å generalisere alt du sier og mener du waco....

• Liker 2
Skrevet

Tror jeg hadde blitt litt skeptisk til denne dama.. Nå er jeg riktig nok dame/jente selv, men hun høres ut som en potensiell bråkmaker og upålitelig kjæreste.

Hadde en mann oppført seg tilsvarende, og flørtet med andre og bevisst/ubevisst forsøkt å gjøre meg usikker og sjalu, hadde jeg skygget banen temmelig raskt.

• Liker 2
Skrevet

Auuuchh, den satt virkelig i sikringsboksen, du...

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleide å være aktiv på dette forumet for flere år siden. Synes det er ganske utrolig å se at Waco fortsatt sutrer rundt her inne. Dvs, at han ikke har fått seg dame og et mer normalt syn på kvinner er slettes ikke overaskende, men at han fremdeles gidder å bruke all denne tiden på et kvinneforum..? Hvor mange måneder totalt sett av livet sitt har han kastet bort på negativitet og bitterhet mon tro? Fascinerende. :)

• Liker 4
Skrevet

Vennligst ikke gjør min Disney-verden til noe skittent! Ta nå med din Disney-fetisjen ut av denne tråden, og sett heller på en Disney-tegnefilm og gjør din greie i istedenfor å besudle til for oss som har et normalt og uskyldig forhold til Duck-familien.

Anonym poster: b9477909a8207eb5a3a116cb8bd4e623

• Liker 4
Skrevet

Fascinerende. :)

Jo du sier noe der, - alltid like hyggelig med koselige beskjeder om gamle minner fra folk som vil være anonyme. (det har ikke slått deg at jeg har vært litt av og på de siste ti årene, men i motsetning til andre så beholder jeg brukernavnet?)
Skrevet

å legge absolutt all skyld på henne blir vel kanskje litt drøyt eller..?

du er fæl til å generalisere alt du sier og mener du waco....

Han Waco ekke helt god han.

Det rimte jo til og med.

Anonym poster: 516b89a6e56a581edafe940627287a96

Skrevet

Jeg pleide å være aktiv på dette forumet for flere år siden. Synes det er ganske utrolig å se at Waco fortsatt sutrer rundt her inne. Dvs, at han ikke har fått seg dame og et mer normalt syn på kvinner er slettes ikke overaskende, men at han fremdeles gidder å bruke all denne tiden på et kvinneforum..? Hvor mange måneder totalt sett av livet sitt har han kastet bort på negativitet og bitterhet mon tro? Fascinerende. :)

Mer facsinerende å se hvordan noen stakkararer prøver å bruke andres bakgrunn og identitet mot det og henge dem ut på den måten. Hva galt har waco gjort i denne tråden annet enn å fronte noe som til og med vitenskap begynner å vektlegge. Biologi, kvinnenatur, mannenatur osv. Han har i det minste fremmet noe relevant og råd til ts, du har jo ikke gjort annet enn å slenge dritt for noen billige plusser fra likesinnede. Ha en god kveld.

Anonym poster: d3fbc767ea0aa815612b1f8b4eb7d88f

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...