AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 De siste par ukene har jeg gått ned ca. 3kg i vekt, ved hjelp av forbedret kosthold og styrketrening. Etter å ha målt midje, mage (bredeste punkt) og rumpe i dag, ser jeg at jeg har gått ned ganske nøyaktig 3 cm. på hver av disse stedene. Morsomt sammentreff, som fikk meg til å lure: Hvor mange cm regnes som "normalt" å gå ned i uka? Hvor mye har dere andre som går ned i vekt mistet i cm? Anonym poster: c200c136273fb4bcb8b3d6cb9d8de96f
belle_ Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 Er nok veldig varierende. Da jeg gikk ned i vekt var det noen ganger kun vekten som bevegde seg og andre ganger kun cm. Så er nok helt tilfeldig
KristineS Skrevet 10. november 2012 #3 Skrevet 10. november 2012 Tror nok det er ganske tilfeldig ja. Har opplevd samme som belle_ at noen ganger er det kun vekta og andre ganger cm. Jeg har fra jeg begynte å legge om kostholdet for et par måneder siden gått ned 4 kg. Samtidig har jeg mistet 3 cm rundt magen og 5 cm rundt midja. Rumpa på sin side er det som går treigest. Der har det bare blitt 2 cm.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #4 Skrevet 10. november 2012 Og den første uka er ALDRI reell! Det er vann nesten alt sammen. Man får ikke et skikkelig bilde på nedgang før man måler en gang i mnd. Spesielt gjelder dette jenter med menstruajonssyklus. Anonym poster: dda6b67857073750e087c4f8e6c33016
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #5 Skrevet 10. november 2012 Og den første uka er ALDRI reell! Det er vann nesten alt sammen. Man får ikke et skikkelig bilde på nedgang før man måler en gang i mnd. Spesielt gjelder dette jenter med menstruajonssyklus. Anonym poster: dda6b67857073750e087c4f8e6c33016 Hva har det med mitt spørsmål å gjøre? Det jeg har skrevet her at jeg har gått ned, er ikke vann. Dette er reellt vekttap etter å ha blitt kvitt overflødig vann. Og, ja, dette er noe jeg vet; har veid meg med vekt som viser vann, fett, muskler og beinmasse Vet forøvrig at dette med kg og cm er veldig individuellt, og at det kan gå endel opp og ned, men synes likevel det er interessant å høre fra andre for å ha noe å sammenligne med TS Anonym poster: c200c136273fb4bcb8b3d6cb9d8de96f
WBNina Skrevet 12. november 2012 #6 Skrevet 12. november 2012 Blir så glad for å høre at folk fokuserer på centimetre, og ikke bare på vekt. Jeg synes vekt i seg selv sier så lite om den reelle fremgangen, og det virker abolutt som om du får gode resultater med det du gjør :-). You go! Jeg vet ikke hva som er normalt, men her er mine resultater til sammenligning dersom det kan være til hjelp :-). Fra januar til til juni i år reduserte jeg fettprosenten fra 30,8 til 21 i fettprosent, og gikk ned i underkant av 7 kg (la på meg 2 kg muskler, så fettreduksjonen var høyere). På samme tid mistet jeg 6,5 cm rundt magen, 7,2 cm rundt hoftene og 4,5 cm rundt lårene. 1
Gjest Bond Skrevet 12. november 2012 #7 Skrevet 12. november 2012 Jeg har vært litt mer aktiv de siste ukene, og vet ikke om kg (har ikke vekt her), men har gått ned en del cm. Men tror ikke det er så mange kilo, er nemlig noen kroppsdeler som har blitt veldig mye fastere der det ikke har blitt så mange cm, mens har blitt mindre i noen steder Tror type trening, kroppsbygning, kosthold, og vekt i utgangspunkt betyr veldig mye, så tviler veldig på om det finnes noe "vanlig" antall cm man mister her og der.
Gjest Tigress Skrevet 13. november 2012 #8 Skrevet 13. november 2012 Eg las ein stad (men hugsar ikkje kor) for ikkje så lenge sida at ein halv centimeter i veka ville vere eit vettugt mål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå