Gå til innhold

Frisør - noen spm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lene før bryllupet skal man bestille frisørtimen? Hvor lang tid skal man regne? Hva betalte du?

Noen fra Haugalandet som har noen tips om frisører til bryllupet i Haugesund eller på Karmøy? Jeg aner ikke hvor eller hvordan jeg skal begynne å lete. De skal helst også stå for smike, men det gjør vel mange frisører i dag?

Anonym poster: f54cac65f4fe4a0545650af9f4c01535

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har allerede booket time og jeg gifter meg i mai.... Men så bor jeg i Bergen og mange frisører blir kapret tidlig. Skal betale 5000 for prøvetime, sminke og pynt på dagen. Det er mye penger men det er mange som tar denne prisen her så en ser seg litt blind på prisene...

Skrevet

Balsam i Haraldsgaten ?

Anonym poster: 79e5fb1d5fe4b3a56496002721e84ff5

Skrevet

Kommer med et tilleggsspørsmål jeg.. ser mange frisører har oppsett av hår til rundt 700-800 kr. Hva slags oppsett er dette da, mot brudeoppsett til en mangedobling av prisen?

Bare lurer jeg :) Vet jo f.eks i blomsterbutikkene at om man sir man skal ha en bukett, så får man en pris. Sier man brudebukett blir prisen plutselig mangedoblet.

Er det slik med frisørene også mon tro?

Skrevet

Kommer med et tilleggsspørsmål jeg.. ser mange frisører har oppsett av hår til rundt 700-800 kr. Hva slags oppsett er dette da, mot brudeoppsett til en mangedobling av prisen?

Bare lurer jeg :) Vet jo f.eks i blomsterbutikkene at om man sir man skal ha en bukett, så får man en pris. Sier man brudebukett blir prisen plutselig mangedoblet.

Da jeg giftet meg så stengte de av hele salongen, jeg fikk hjelp til å kle meg og de tok seg goooood tid. I tillegg var jo prøvetimen inkludert i prisen. Ja, de legger nok på litt, men i forhold til at de faktisk stengte salongen så vil jeg si at det var mer enn verdt det!

Skrevet

Da jeg giftet meg så stengte de av hele salongen, jeg fikk hjelp til å kle meg og de tok seg goooood tid. I tillegg var jo prøvetimen inkludert i prisen. Ja, de legger nok på litt, men i forhold til at de faktisk stengte salongen så vil jeg si at det var mer enn verdt det!

Det var jo god service :) Kan tenke meg at det blir litt ekstra stas da :)

Skrevet

Jeg var forlover for venninna mi, og var med til frisøren. Min frisyre kostet akkurat tusen kroner, og den var mer innviklet og tok lenger tid å lage enn brudens frisyre. Hun betalte vel rundt 3000 kroner. Men for de pengene ble hun også nydelig sminket, hun fikk med seg lipgloss/leppestift til påfyll ut over dagen, pluss en flaske med hårspray. Vi fikk også hjelp til å kle oss, og vi fikk "champagne" og ferske jordbær. Så man kan få kjempefine frisyrer for de 700-800 kronene, men du får ikke det lille ekstra som er så deilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...