Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

La egentlig inn dette temaet inn på "barn og familie" Men synes kanskje

at det passer bedre her!

Jeg og samboern min har vært sammen i 4 år i morgen og i den annledning tenkte jeg at jeg skulle sende blomster til han på jobben.

Han glemte det nemlig i fjor. Og i år skal jeg ikke si noe.

Og han får da blomster på jobben ( tror nemlig at han kommer til å glemme i morgen også skjønner dere )

Så jeg ringte og bestillte en "maskulin og stilig" bukett og Disse

Tror dere han blir flau???

Eller tror dere gutter også setter pris på og få blomster sånn.

Har nemlig aldri gitt han blomster før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg tror gutter liker å få blomster. Ivertfall liker de guttene jeg liker blomster!

=)

Høres helt greit ut, og itillegg snop? Voila. Suksess står for døren!

=)

Skrevet

Han BØR bli kjempeglad i alle fall. Det tror jeg han blir. Min hadde i alle fall blitt det. Lykke til og gratulerer med i morgen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det synes jeg var kjempe fint gjort av deg! Hvist ikke han blir fornøyd da, må han jo være litt snål?

Skrevet

Min mann hadde blitt kjempeglad ihvertfall!!! BRA initiativ ;-)

Skrevet

Saeriamannen sa en gang at han ville foretrukket et skrujern fremfor blomster, men så er jo mannen min litt rar da. :ler:

Tror alikevel at han ville blitt glad, sånn innerst inne, for en sånn gave som du skal gi.

Må legge til at jeg gav ham et skrujern i julestrømpen hans samme året, for å understreke at: "Nei kjære, jeg hadde ikke glemt det du sa for noen måneder siden." :wink:

Skrevet

Blomster er hyggelig det, ihvertfall fra den man er mest glad i!

Men når det er sagt, så synes jeg mange jenter har en viss hang til å gi gaver og overraskelser som de selv ønsker å motta. "Jamen, det er jo romantisk" er ofte begrunnelsen. Ok, man hva er poenget, å gjøre/gi noe romantisk eller det din kjære vil bli aller mest glad for?

Kanskje er det blomster, eller kanskje er det playstationspill? Eller kanskje er det å lage middag til ham, gi ham verdens beste BJ og sette ham i sofaen med øl og fotballkamp mens du vasker opp? :ler:

Jeg synes det er fantastisk å få røde roser av kjæresten min, men jeg vet ikke om jeg ville ha satt pris på å få tilsendt blomster på jobben. Sorry, men det tror jeg kanskje er en jente-greie ...

(Men altså, gourmet jelly beans er aldri feil :lol: )

Skrevet

Jeg sendte blomster til min mann på jobben da han ble 30 år, og han synes iallfall det var kjempekoselig og ikke minst overraskende! Blomster er hyggelig å få iallfall!

Skrevet

Min mann syns det er kjempekoselig å få blomster. Kanskje jeg rett og slett skulle kjøpt noen roser til han i dag :)

Skrevet

Si meg - hva er en maskulin bukett?

Syns ideen sammen med godisen syns jeg var kjempebra! :o)

Kanskje jeg selv skal bruke ideen en gang :ler:

Håper mannen din blir glad også da!

Ha en flott 4-årsdag!

Skrevet

Vet egentlig ikke hva en maskulin bukett er. Det var hun dama på telefonen der jeg bestillte blomstene sa maskulin bukett.

Lurte litt på det selv , vi på jobben diskuterte det. Kom fram til at det kanskje ble lagt en leke bil eller ett eller annet i bukketen :-)

Nei jeg vet ikke jeg.

Jeg har aldri gitt han blomster før. Han får alltid ett eller annet han har lyst på. Uansett.. det blir spennende og høre reaksjonen hans.

Jeg skriver her når jeg får greie på reaksjonen!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Maskulin bukett:

- IKKE rosa, helst orange/gul/rød/blåtoner

- IKKE pastellfarger

- Ikke brudeslør

- Ikke de nusseligste blomstene, ranunkler og småblomstrete greier

- Gjerne litt tøffe naturmaterialer

- Gjerne med litt struktur i, bygger oppover f. eks

- ENKELT

- Sterke farger

- Ensfargede roser, tulipaner eller andre blomster som gjør seg bra alene

- Eller MASSE farger, men ikke noe "dilldall" innimellom. Slør er "dilldall".

Tro meg, det er fullt mulig å lage en maskulin bukett :)

Skrevet

Synes det er en veldig koselig ting av deg å gjøre jeg!

selv gir jeg kjæresten en rød rose hver gang vi har "jubileum" og han blir like glad for det hver gang.

Gjest the imp
Skrevet

samboeren min setter stor pris på å få blomster, så tipper samboeren din blir glad og synes det er koselig :)

Skrevet
Blomster er hyggelig det, ihvertfall fra den man er mest glad i!

Men når det er sagt, så synes jeg mange jenter har en viss hang til å gi gaver og overraskelser som de selv ønsker å motta. "Jamen, det er jo romantisk" er ofte begrunnelsen. Ok, man hva er poenget, å gjøre/gi noe romantisk eller det din kjære vil bli aller mest glad for?

Kanskje er det blomster, eller kanskje er det playstationspill? Eller kanskje er det å lage middag til ham, gi ham verdens beste BJ og sette ham i sofaen med øl og fotballkamp mens du vasker opp? :ler:

Jeg synes det er fantastisk å få røde roser av kjæresten min, men jeg vet ikke om jeg ville ha satt pris på å få tilsendt blomster på jobben. Sorry, men det tror jeg kanskje er en jente-greie ...

(Men altså, gourmet jelly beans er aldri feil :lol: )

:ler::ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...