Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker du til å få av mascara?

Hvor har du kjøpt den?

Og dersom det er lov med tekstreklame her inne så vil jeg også høre hva det heter?

God helg :danse::vin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få av mascara? Mener du til å fjerne sminka? :)

Skrevet

Neutral renseservietter... Funker helt fint og brukes i hele ansiktet =)

Skrevet

I det tilfellet, så bruker jeg våtservietter fra Simple :)

Skrevet

Skum fra Cosmopharma. :)

Anonym poster: 0950e81c529045a20a8fa52b048b4660

Skrevet

Jeg bruker enten renseolje fra Oenothera, som jeg masserer inn og fjerner med en varm klut. Denne fjerner alt av sminke, men man bør rense med ansiktsrens etterpå. Evt. bruker jeg rensevann fra Bioderma eller Vichy, før jeg renser ansiktet som normalt.

Skrevet

Cleansing water fra Deceleor, kjøper fra nettbutikker som Feelunique, Cheapsmells, HQhair osv.

Skrevet

Bruker L'Oréal sin til vannfast sminke. Synes ikke våtservietter duger til mascara. Selv ikke de som ikke er vannfast. Gidder ikke å gnikke av meg hud og vipper i samme slengen.

Skrevet

Tar mascaraen i samme slengen som jeg renser ansiktet om kvelden, og da bruker jeg Ole Henriksen-African red tea foaming cleanser.

Som sminkefjerner hvis jeg fjerner sminken før rens, bruker jeg Origins-Well off.

Skrevet

Sminkeservietter.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Skjønner ikke hvordan dere får bort maskara med renseservietter. Bruker den til Loreal for vannfast sminke som du får kjøpt på kiwi. Bruker ikke vannfast maskara men syns sminkefjerner som er beregnet for vannfast virker mye bedre. Merker ikke forskjell på denne og en lignende jeg brukte fra Dior som kostet 4 ganger så mye.

Skrevet

Renseservietter fra simple, om jeg er ute på reise. Vanlig olivenolje hjemme:)

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Enig. Jeg klarer heller ikke å fjerne all maskara når jeg bruker simpel sine våtservietter. Da er fortsatt svart under øynene to dager etter sist fjerning. Ikke effektivt!

Skrevet

Synes ikke det er et problem, men jeg bruker mest serviettene fra Nivea, dog Simple sine ikke er et problem de heller. Kan det ha noe med hvor mye sminke man bruker? Selv bruker jeg veldig lite sminke, og bare et lite lag med mascara (vannfast).

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg bruker Simple sine jeg også. Det er viktig å holde servietten mot øyevippene noen sekunder før man forsiktig "gnir" det bort. Ellers får ikke ingrediensene tid til å virke.

Jeg bruker Simple også i resten av ansiktet, men går alltid over med toner fra Decleor etterpå.

Har også ansiktsvasken og skrubben fra md Formulations.

Anonym poster: e43ad9dde606e093afd69fbe3513fa45

Skrevet

Simple sine våtservietter inneholder hormonforstyrrende stoffer, bare så dere vet.

Anonym poster: 86c0039c8721e9d532a2258f51ef1963

Skrevet

Simple sine våtservietter inneholder hormonforstyrrende stoffer, bare så dere vet.

Anonym poster: 86c0039c8721e9d532a2258f51ef1963

Hvilket stoff da? Er det bare Simple?

Anonym poster: e43ad9dde606e093afd69fbe3513fa45

Skrevet

uten olje

CliniqueRinseOffEyeMakeupSolvent.jpg

med olje, ser du den deler seg i to på midten? Rist flasken så blandes det og er mildere enn den uten olje.

cliniquetakethedayoff.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...