Gå til innhold

Julegavekalender til damen - tips?

Anbefalte innlegg

Gjest Larremann
Skrevet

hei! Jeg tenkte rett og slett å lage en liten julegavekalender til damen, men vet ikke helt hva jeg skal gi i hver pakke, tenker noen småting som representerer forholdet vårt, typ interne ting osv, men også noen småting som en jente vil sette pris på :) Trenger derfor noen tips

Er for tiden inne til førstegangstjeneste, så ser henne sjeldent, derfor jeg ønsker å sende en pakke før 1. desember å overraske henne!

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen konkrete tips til deg dessverre, men måtte bare kommentere at du er utrolig søt ^^ (Barsk mener jeg, om du er en av de mannfolka som ikke tåler å bli kalt søt, referer til en annen tråd)

Tja et tips til en gave er slike myke kosesokker, jeg elsker hvert fall slike! Også trenger du kanskje ikke gi gave hver dag heller da, da dette kan bli ganske dyrt. Kan jo også være lapper der du skriver koselige kommentarer til henne. Eller for eksempel at du spanderer middag eller gir henne massasje en dag, alt ettersom. Ser at du ikke er ser henne så alt for ofte så vet ikke om det siste eksemplet vil fungere, men.

Anonym poster: 602a5236f371234b918c53832071495f

Skrevet

Hva med Babor sin julegavekalender? Alle damer elsker den:) Den har en ampull for huden i ansiktet hver dag. Har en verdi på 1500,- koster 599,-.

Jeg garanterer, hun vil elske den:)

Skrevet

Undertøy, sjokolade, duftlys, et pent krus/tekopp, et blad, neglelakk, vanter, innrammet bilde, blomst, krem/såpe/osv, pocketbok, dikt, CD/DVD, kakeoppskrifter/kakeboks, pute/putetrekk, smågodt, te, komplimenter på små lapper;) Lykke til!

Skrevet

Lipsyler! Noe vi alltid trenger :-)

Lapper som beskriver hva du liker med henne, hvor glad du er i henne osv.

Skrevet

Gavekort på massasjer, romantisk middag, filmkveld o.l. Selvfølgelig av deg alle sammen. Bare lag noen søte lapper med tekst på, å få det til å se ut som ordentlig gavekort. Hvis dere har litt humor kan du jo også lage gavekort på intimmasasje også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...