AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Det ligger et par tråder om hårkurer på fremsiden allerede, men det var ikke helt samme problemstilling, så jeg lager en ny. Jeg har akkurat klippet meg og stripet håret (altså bleket striper). Jeg tenker da at jeg bør ha en god proteinkur siden håret mitt da havner i kategorien "skadet", hvis jeg ikke tar feil? Jeg har standard "fint"/tynt nordisk hår uten særlig volum. Det har tendenser til å bli litt tørt. Jeg har hørt mye bra om Joico K-pak, og siden det ser ut som den ikke er testet på dyr, lurer jeg på: bør jeg velge Joico K-Pak Deep Penetrating Reconstructor Treatment for Damaged Hair eller Joico K-Pak Liquid Reconstructor for Fine, Damaged Hair? Er den første proteinkur og den andre fuktighetkur? Jeg vil helst ikke bruke penger på begge. Jeg bruker KMS Moist Repair sjampo og balsam for tiden, så jeg før vel litt fuktighet der. Tar gjerne i mot tips på andre kurer også, men tenkte det var greit å ha noen klare alternativer. Vet mange sverger til Redken og Kérastase, men siden disse tester på dyr er det uaktuelt for meg. Anonym poster: 50ad355906499cb21c476a1c85458dca Anonym poster: 50ad355906499cb21c476a1c85458dca Anonym poster: 3d5f801bcaf6e06d59fafccdc7a21ccf
Chocoholic Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 Det ligger et par tråder om hårkurer på fremsiden allerede, men det var ikke helt samme problemstilling, så jeg lager en ny. Jeg har akkurat klippet meg og stripet håret (altså bleket striper). Jeg tenker da at jeg bør ha en god proteinkur siden håret mitt da havner i kategorien "skadet", hvis jeg ikke tar feil? Jeg har standard "fint"/tynt nordisk hår uten særlig volum. Det har tendenser til å bli litt tørt. Jeg har hørt mye bra om Joico K-pak, og siden det ser ut som den ikke er testet på dyr, lurer jeg på: bør jeg velge Joico K-Pak Deep Penetrating Reconstructor Treatment for Damaged Hair eller Joico K-Pak Liquid Reconstructor for Fine, Damaged Hair? Er den første proteinkur og den andre fuktighetkur? Jeg vil helst ikke bruke penger på begge. Jeg bruker KMS Moist Repair sjampo og balsam for tiden, så jeg før vel litt fuktighet der. Tar gjerne i mot tips på andre kurer også, men tenkte det var greit å ha noen klare alternativer. Vet mange sverger til Redken og Kérastase, men siden disse tester på dyr er det uaktuelt for meg. Den første du nevner er en standard proteinkur (veldig bra), og den andre er en leave-in treatment. Jeg bruker førstnevnte selv, men du må bruke en ren fuktighetskur etterpå ellers risikerer du å gjøre med skade. Det finnes en kur som heter K-pak intense hydrator som er ment som et supplement til protein-kuren og disse er perfekte sammen. Håret blir helt fantastisk. Hvis du ikke vil bruke penger på begge, kan du gå for Joico Revitaluxe http://www.feelunique.com/p/Joico-K-Pak-Revitaluxe-Bio-Advanced-Restorative-Treatment-480ml som er både proteinkur og fuktighetskur i ett. Er ikke like effektiv som komboen, men den er også veldig bra synes jeg. Og så får man veldig mye produkt for pengene, så er vel verdt det. Min hårkur varte i litt under ett år, og jeg har langt hår.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #3 Skrevet 10. november 2012 Tusen takk for svar! Jeg må tenke litt på det. Jeg tror nok ikke jeg gidder å ha to produkter (synes det er kjedelig nok å bruke hårkur fra før), og jeg blir jo litt skeptisk når man kan skade håret ved å bruke det alene. Men jeg skal se om det ikke blir en Revitaluxe. Takk skal du ha! Anonym poster: 3d5f801bcaf6e06d59fafccdc7a21ccf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå