Gjest Trolltausa Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 De siste to dagene har jeg fått så ekstremt mye spam i mailboksen. Jeg er veldig nøye med å ikke oppgi min mailadresse på nettet, til det har jeg en søppelkonto, så jeg skjønner ikke hvorfor mengden plutselig skulle eksplodere slik. Noen som har en god forklaring på hvorfor, og er det noe jeg kan gjøre for å stoppe det? Jeg blokkerer domener hele tiden, men det popper opp stadig nye som må blokkeres. Kan det være at en av mine kontakters maskin har blitt infisert med ett eller annet, og at de henter mailadressen min derfra?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 Det er merkbart mere hos meg også for tiden. Vet ikke hvor de har fått min adresse fra. Anonym poster: c151ddd078179f35d2153bfa4172cf09
Lutetium 71 Skrevet 10. november 2012 #3 Skrevet 10. november 2012 Bruker gmail, og ser lite til det. De har antagelig et godt spamfilter? De eneste som har mailadressen min, utenom venner, er nettbutikker og ebay (og kg!)
Gjest Trolltausa Skrevet 10. november 2012 #4 Skrevet 10. november 2012 Bare i dag har det kommet inn 20 spam-mail. Jeg har også en gmailkonto, og der er spamfilteret nesten for bra, for nesten all post havner der, til og med det som ikke er søppel. Det eneste som slipper igjennom det spamfilteret er invitasjonsmailer fra facebook, og de kunne gått rett i søppelspannet for min del. Men er det ingen som har en forklaring på hvorfor det plutselig har tatt seg slik opp de siste to dagene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå