Emlandiaa Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Nå som julen snart kommer har jeg begynt å streve med å skrive ønskeliste og kom da på bokserien gossip girl. Er de noen som har lest denne og vil anbefale den? Jeg ser serien( har kommet til sesong 4) men lurer på om bøkene står opp til den? Håper noen som har lest den vil svare.
Fashionistaen Skrevet 11. november 2012 #2 Skrevet 11. november 2012 Jeg synes ikke bøkene når opp til serien... De er ikke særlig bra skrevet, det er Nate og Blair som er "ment to be" og Chuck har bare en birolle, er homse og forsvinner helt i tredje(?) bok. For meg har dette ganske mye å si, da en av de grunnene til at jeg elsker serien er pga. forholdet mellom B & C. Det har visst kommet ut flere bøker om de nye it-folkene som inntar Manhattan etter at C,S,N osv. drar til college, men de bøkene har jeg ikke lest...
Gjest Blur Skrevet 14. november 2012 #3 Skrevet 14. november 2012 Syntes bøkene er dritt. Jeg leser de ikke igjen. Jeg leste de 3 første, men det var nok med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå