Gå til innhold

Falt for mann, men han vil kun ha sex?

Anbefalte innlegg

Gjest anonymTS
Skrevet

Møtte i forrige uke det som kanskje må være den deiligste mannen jeg nonesinne har møtt! Han kontaktet meg via en datingside, og vi mailet kort frem og tilbake noen dager. Bestemte oss for å møtes, og at dersom kjemien var der var det ok for begge å ha sex første gangen.

Han kom hjem til meg, og i det jeg åpnet døren så kjente jeg noe deilig i magen og vi smilte bredt begge to. Han kom inn i gangen, tok av seg jakken og skoene, og så merket han sikkert at jeg ikke klarte å ta øynene vekk fra ham. Han bøyde seg ned mot meg og kysset meg....han er virkelig høy, 195, og jeg er 167. Det var et deilig, sensuelt kyss. Han fortsatte, mens jeg gikk litt bakover...han fulgte etter og tok tak rundt meg, kysset meg enda dypere, og så sa han: Vis meg sengen din. Var helt ør av kyssingen, den fantastiske kjemien og seksuelt ladete stemningen mellom oss...så jeg sa bare: ehmm, sengen, nå? mener du det? Han sa: Ja, vis meg sengen din nå.

Gikk foran ham mot soverommet, åpnet døren, slo på nattbordslampen og så at han smilte. Han kysset meg igjen, og dyttet meg ned på sengen, la seg ved siden av meg og kysset meg mer mens han holdt rundt meg. Etter noen sekunder beveget han hånden ned dit, og ja.... Etterpå kledde han av meg, og så seg selv, vi så på hverandre, og alt var bare deilig forvetning og glede.

Før jeg fikk sukk for meg slikket han meg heftig, jeg sugde han, og plutselig hadde vi lidenskapelig, hard sex.....alt ca. 10 minutter etter at vi hadde møtt hverandre! Sexen var...den mest utrolige, deilige, hemningsløse og fantastisk lidenskapelige jeg har opplevd. Han var usannsynlig utholdende....jeg ble både sår og øm, og han også.....tror vi holdt på rundt tre timer med sex, byttet stillinger, tungekysset, gav hverandre deilig oralsex, han kysset brystene mine, intens øyekontakt mens han tok meg.....jeg ble rett og slett "blown away"....det var helt utrolig deilig.

Etterpå lå jeg i armene hans mens vi snakket litt om diverse, og det var da jeg kjente noen vonde stikk inni meg da han fortalte meg at han noen uker tidligere hadde møtt en annen jente - og svarte "kanskje" og "det kan godt hende" på spørsmål fra meg om han ville møte henne igjen. Turte ikke der og da spørre om han ville møte meg igjen, men han sa flere ganger mens vi snakket at "neste gang" skulle vi gjøre det eller det. På mail etterpå har han skrevet at vi skal holde kontakten og se an når vi kan få til flere treff.

Vet det virker som om han kun vil ha en å ha sex med, og jeg lot ham kanskje tro at jeg også ville det litt før vi møttes, men jeg hadde ikke forventet at han skulle være så fantastisk. Han er skilt, og det er jeg også, han har barn 40% av tiden, jeg 60% av tiden. Skjønner jo at han sikkert da ønsker noen uten barn om han skal starte et seriøst forhold, men likevel er det som om jeg klynger meg til et håp om at kanskje, om jeg er tålmodig og forståelsesfull så kan det blir

noe mer etterhvert.

Er det noen her som har fått til et seriøst, langvarig forhold med noen de hadde hemningsløst sex med den første gangen de møttes, eller er det helt håpløst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er selvfølgelig mulig å få til et forhold selv om en har sex første gang en møtes.

Det er dog betraktelig vanskeligere å få til et forhold med en som bare vil ha sex og ikke forhold. Spesielt når du har gitt inntrykket av at det er det du selv vil.

• Liker 3
Gjest anonymTS
Skrevet

Det er selvfølgelig mulig å få til et forhold selv om en har sex første gang en møtes.

Det er dog betraktelig vanskeligere å få til et forhold med en som bare vil ha sex og ikke forhold. Spesielt når du har gitt inntrykket av at det er det du selv vil.

Men er det umulig? Er det noen strategi jeg kan bruke for å gjøre det mer sannsynlig at han vil ha mer etterhvert?

Skrevet

Men er det umulig? Er det noen strategi jeg kan bruke for å gjøre det mer sannsynlig at han vil ha mer etterhvert?

Gi det tid, ikke mas på ham - la han få se hvem du egentlig er. Kanskje forelsker han seg òg... But it's a gamble.

Gjest anonymTS
Skrevet

Gi det tid, ikke mas på ham - la han få se hvem du egentlig er. Kanskje forelsker han seg òg... But it's a gamble.

Har definitvt ikke tenkt å mase på ham. Lar det f.eks. være opp til ham om/når vi skal møtes igjen. Men siden han virker å være mest interessert i sex, skal jeg f.eks. da alltid la det være det som skjer, eller burde jeg etterhvert lage noe god mat til oss, så vi kan spise noe godt hjemmelaget med levende lys på bordet - altså, etter sexen?

Når jeg tenker på ham, så føler jeg meg glad(og bekymret selvsagt), og har bare lyst til å være god mot han, nyte han og la han nyte meg og gi han alt han vil egentlig. Uff, hva er best egentlig: Alltid gi etter, eller spille kostbar? Denne mannen er så kjekk og attraktiv på alle måter at jeg likevel tror at dersom jeg ikke gir ham hva han vil, sex, så vil han finne en eller flere nye når han vil. :-(

Skrevet

Spør han, og du får svar. Ikke værre en det;)

Skrevet (endret)

Har null erfaring, men foreløig har du jo bare falt for en kjekk fyr som er god i senga, du tror ikke at det er du som faktisk har falt for han og er interessert i forhold som kommer til å falle mer for han om du fortsetter med sex og driver på med romantiske middager, og ikke han som kommer til å falle for deg?

Endret av Summers
Skrevet

Om han tok kontakt igjen, så ville jeg svart at jeg har møtt en annen fyr som jeg har fått veldig god kontakt med og som var seriøs, så jeg ville se hvordan det utviklet seg med han. Dersom Mr. Deilig da sier at han trodde dere to hadde fått god kontakt, så kan du svare at den seksuelle kjemien mellom dere to var veldig bra, men at du ser etter en som du også kan ha en kontakt med på et dypere plan.

Skrevet

Om han tok kontakt igjen, så ville jeg svart at jeg har møtt en annen fyr som jeg har fått veldig god kontakt med og som var seriøs, så jeg ville se hvordan det utviklet seg med han. Dersom Mr. Deilig da sier at han trodde dere to hadde fått god kontakt, så kan du svare at den seksuelle kjemien mellom dere to var veldig bra, men at du ser etter en som du også kan ha en kontakt med på et dypere plan.

Poenget her er at du viser at har valgmuligheter, og at du ikke bare tar til takke med hva Mr. Deilig gir deg. Du viser at dersom han er interessert, må han kjempe litt for deg. Du tar styring og kontroll.

Skrevet

Synes han det er ok at du skriver om ham i novelleform på kvinneguiden? Jeg mener, trenger vi all den informasjonen?

Anonym poster: d33b370198f818fd39fc4ee28e2efb06

• Liker 1
Skrevet

Det skjedde med meg, traff mannen på byen en fredag. Heftig natt, og vi bodde sammen onsdag. Sammen i snart 18 år nå

Gjest anonymTS
Skrevet

Poenget her er at du viser at har valgmuligheter, og at du ikke bare tar til takke med hva Mr. Deilig gir deg. Du viser at dersom han er interessert, må han kjempe litt for deg. Du tar styring og kontroll.

Ser poenget, men det kan jo også støte ham fra meg. Men jeg vil være ærlig, vil ikke spille spill om jeg kan unngå det. I første omgang vil jeg i alle fall vente litt for å se når/om han vil møtes igjen, og ikke mase.

Gjest anonymTS
Skrevet

Synes han det er ok at du skriver om ham i novelleform på kvinneguiden? Jeg mener, trenger vi all den informasjonen?

Anonym poster: d33b370198f818fd39fc4ee28e2efb06

Ingen som tvang deg til å lese det, så hvorfor gjorde du det? Latterlig å klage da.

Gjest anonymTS
Skrevet

Det skjedde med meg, traff mannen på byen en fredag. Heftig natt, og vi bodde sammen onsdag. Sammen i snart 18 år nå

Hyggelig historie, heldige dere var. :-) Men han og jeg er begge i 30-årene og har barn, så vi kan nok ikke være like impulsive.

Skrevet

Meh.

Skrevet

Klart det finnes solskinnshistorier, men med tanke på at han "kastet seg" over deg med en gang du åpnet døra og var fraværende og snakket om en annen jente etter sex'en så ville ikke jeg vært så optimistisk med tanke på potensialet for et langvarig forhold i hvertfall..

Gjest anonymTS
Skrevet

Klart det finnes solskinnshistorier, men med tanke på at han "kastet seg" over deg med en gang du åpnet døra og var fraværende og snakket om en annen jente etter sex'en så ville ikke jeg vært så optimistisk med tanke på potensialet for et langvarig forhold i hvertfall..

Det var jeg som spurte om han hadde møtt andre, var ikke slik at det glapp ut av ham på eget initiativ. Han er i alle fall ærlig da, for å finne det positive i det. Men kjente et stikk av vond sjalusi da han sa det, og skulle ønske han heretter kun vil møte meg.

Men med tanke på at de vi hadde himmelsk deilig sex, og har mange felles fantasier, så er vel sjansene gode for at jeg ser ham igjen. Han kysset meg før han gikk og gav meg et slengkyss til slutt. :-)

Skrevet

Tror man går litt feil vei om man begynner med sex, og deretter tilbringe tid sammen for å se om man kan passe sammen som kjærester.

Selvfølgelig kan det gå. Sånn som med deg - du er jo forelsket allerede. Men personlig trenger jeg å kjenne på "spenningen" i starten for å bli forelsket. Flørting, forsiktig berøring.... usikkerheten (kan jeg virkelig få han der?)... osv. Det må utvikle seg over tid - og den spenningen er en viktig faktor.

Om en er altfor tilgjengelig, eller "på" - så mister jeg interessen.

En ting du kan prøve er å være litt utilgjengelig. Gi han inntrykk av at du har noen andre du treffer. Det kan trigge konkurranseinnstinktet.

Anonym poster: 7e0819d0df9e12e220128ac6762df5d4

Skrevet

Det høres ut som en lur mann..... Om han var ute etter noe seriøst hadde han ikke kommet inn og "overfalt" deg på den måten.... Og i tillegg sier han han har andre....

Ikke bruk tid og krefter og følelser på denne!

Finn noen som respekterer deg og som vil være med DEG! Han har også barn, hvorfor skulle han ville finne noen uten? Han høres umoden og ego ut.

Anonym poster: c78499fa7b45c973d84168871350b0b2

Skrevet

Det høres ut som en lur mann..... Om han var ute etter noe seriøst hadde han ikke kommet inn og "overfalt" deg på den måten.... Og i tillegg sier han han har andre....

Ikke bruk tid og krefter og følelser på denne!

Finn noen som respekterer deg og som vil være med DEG! Han har også barn, hvorfor skulle han ville finne noen uten? Han høres umoden og ego ut.

Anonym poster: c78499fa7b45c973d84168871350b0b2

Det er fantastisk å observere bitre kvinnfolk.

Han er umoden og ego fordi han ville ha sex med TS, samt er ærlig. Hærlig logikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...