Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en fyr jeg kjenner. Vi bor langt unna hverandre (avstand målt i både tid og penger). Jeg har vært forelsket i han i flere år nå. Vi treffes når det "passer seg sånn". Det er ikke så ofte

Jeg skulle gjerne ha vært kjæresten hans uansett. Og det vet han. Han vil ikke det. Jeg føler at jeg liker han mye bedre enn han liker meg.

Det er så godt å treffe han. Høre fra han. Men samtidig så vondt. Han sier han vil treffe meg, at han gleder seg. Og da klarer jeg ikke kutte han ut. Jeg vet jo at jeg kan treffe han...

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vet jo at han ikke vil ha meg på ordentlig også.

Kan snart få treffe han igjen nå. Jeg har så lyst til å se han igjen. Men jeg vet hvordan det blir. Jeg vet hvor vondt det er når han reiser igjen. Jeg har nesten vondt i hjertet allerede nå.

Og så klarer jeg ikke å kutte han ut heller.

Tenker bare på den dagen han får seg kjæreste der han er nå. Hva da? Jeg kommer til å bli så lei meg...

Jeg skulle ønske jeg aldri hadde truffet han.

Noen som har vært i en lignende situasjon? Jeg synes dette er skikkelig vanskelig.

Anonym poster: 3d7b26c0c86cf7b9d87eb2ab0b22c682

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde kutta han ut.

Vil han være sammen med deg, så tar han initiativ til det.. Du blir bare mer såret om du bare hører fra han av og til.

Anonym poster: 2802adf0ba333b7784c0c872e130eb7b

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg synes det høres ut som han bare utnytter deg jeg. Dropp ham og bruk heller energien på å finne deg en som er fortjener deg, for han som utnytter deg gjør dette ikke.

Skrevet

Ja, men jeg tror jeg hele tiden går rundt med et håp om at han skal ombestemme seg. At han plutselig skal ville ha meg.

Det er dumt av meg. Jeg vet jo egentlig det....

Skrevet

Når du har ei stor flis dypt inne i fingeren så går det fortere over med å bare røske den ut.

Det går over med et skrik!

Noe det ikke gjør når du lar flisa sitte der og bare tenker på å dra den ut.

• Liker 1
Skrevet

Når du har ei stor flis dypt inne i fingeren så går det fortere over med å bare røske den ut.

Det går over med et skrik!

Noe det ikke gjør når du lar flisa sitte der og bare tenker på å dra den ut.

Lettere sagt enn gjort. Vet jo at det vil gjøre vondt liksom...

Men ja. Du har helt rett.

Jeg skal prøve.

Skrevet

Lettere sagt enn gjort. Vet jo at det vil gjøre vondt liksom...

Men ja. Du har helt rett.

Jeg skal prøve.

Ondt skal ondt fordrive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...