Gå til innhold

Hjelp - hunden er byttet ut med katt!

Imax

Anbefalte innlegg

Jeg har en storpuddel, som nå er på "ferie" på fjellet med min far. Og så er jeg "kattevakt" for katten til venninnen min. Skal si det er forandring!

Katten er ekstremt sosial og kosete, og følger med på det som skjer. Men det er jo ikke en hund da! Også røyter den forferdelig mye, men så er jo jeg vant til en ikke-røytende hund også da.

Forandring fryder, og det blir jo veldig spennende når vi får hunden inn også. Da blir det liv! Katten er vant til hunder, så det er jo bra.

Søt katt, men tror nok jeg er et hundemenneske. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Om katten røyter så kjøp lakseolje eller annen fiskeolje i dyrebutikken. Gi katten det med strøyte inn i munnen hver dag. Og gjerne en lite godbit etter på. En av våre katter røytet veldig og lakseoljen hjalp utrolig.

Pass også på at den får riktig mat. Styr unna våtfor (som bare er over 80% vann og gjør at katten drikker mye mindre friskt vann) Av våtfor er tunfisk med olje bra for katter som røyter.

Ellers har dyrebutikkene tørrfor for katter som røyter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katteeier

Joda, men det er jo vanlig at katter røyter noe uansett sunnhet da... Jeg har to korthårede som får sunn mat og er friske. De røyter i periode. Børst dem!! Regn med litt pels. Er det ikke kosleig med puser da? :-) :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter skal jo røyte, da... De får jo tykkere pels om vinteren, og den tynnes jo ut nå som våren nærmer seg...

Jeg for min del er kattemenneske. Synes hunder lukter vondt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er både kos med katt og hund, bare man klarer å se kosen i de egenskapene de har. Kos deg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg for min del sier: Ja, takk, begge deler. Men jeg kan også bli frustrert over at kattene legger hår igjen overalt, jeg har også røytefri hund...

Og for å være helt ærlig...ble jeg tvnget til å velge...så ble det nok katt på meg, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...