julie08 Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Hei. Har de siste mnd snakket med en gutt ofte, både på meldinger og der han jobber. Jeg er da selvfølgelig betatt/forelsket. Har lenge snakket om å finne på noe, og i forrige uke fant vi på noe med 3 andre, han hadde med en venn og jeg hadde med to venner. Det var litt kleint, og jeg sa stort sett rimelig lite når vi fant på noe. Det som var kleint er at han snakket om en jente han hadde vært med i helgen, men han hadde vært flink og ikke hatt sex med ho, da han sa det stirret han rett på meg. Jeg prøvde å late som om jeg ikke brydde meg. Vi snakket mer etter det, og fant ut at vi skulle finne på noe igjen. Han ville gjerne møte meg alene siden han ville høre meg snakke, siden jeg sa så lite forrige gang. Men den dagen vi skulle møtes hadde det skjedd noe så jeg kunne ikke likevel. Når jeg var der han jobbet i går, sa han ingenting til meg, men bare stirret på meg. Han pleier alltid å si hei. Jeg sendte han en melding og spurte om han hadde fri til tirsdag, men han har ikke svart. Han pleier alltid å svare samme dag. Han snakker heller ikke mye til meg når det er så veldig mange andre rundt, han bare ser på meg og sender meg rare blikk. Men det jeg vil frem til, er han interessert eller ikke? Er dette et spill som han vil vinne, eller bryr han seg ikke mer?
Nettinettet Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 Du har invitert han med på noe, han har ikke svart, det er et ganske godt tegn på at han er avventende og usikker på om han vil bruke tid med deg. Siden han invterte deg sist dere var sammen så har han hatt lyst til å bli bedre kjent med deg, selv om det møte ikke ble noe av. Det eneste du kan gjøre nå er å klare å være den beste utgaven av deg selv når dere treffes, og ikke låse deg fast med usikkerhet og frusterte tanker om hva han mener, hva han tenker, hva han vil.. Det er noe han styrer og det du kan styre er hvem du er og hvordan du oppfører deg!
Lilac Skrevet 10. november 2012 #3 Skrevet 10. november 2012 Høres ut som han er usikker og ganske tulling. 2
julie08 Skrevet 10. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2012 Du har invitert han med på noe, han har ikke svart, det er et ganske godt tegn på at han er avventende og usikker på om han vil bruke tid med deg. Siden han invterte deg sist dere var sammen så har han hatt lyst til å bli bedre kjent med deg, selv om det møte ikke ble noe av. Det eneste du kan gjøre nå er å klare å være den beste utgaven av deg selv når dere treffes, og ikke låse deg fast med usikkerhet og frusterte tanker om hva han mener, hva han tenker, hva han vil.. Det er noe han styrer og det du kan styre er hvem du er og hvordan du oppfører deg! Skal oppføre meg eksemplarisk neste gang, og vise at det er han som går glipp av noe 1
julie08 Skrevet 10. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2012 Høres ut som han er usikker og ganske tulling. En utro tulling stemmer ja
Nettinettet Skrevet 10. november 2012 #6 Skrevet 10. november 2012 En utro tulling stemmer ja Hvis han er en utro tulling, hvorfor har du da interesse av å bli kjent med han?
Gjest BM2 Skrevet 10. november 2012 #7 Skrevet 10. november 2012 Hvis han er en utro tulling, hvorfor har du da interesse av å bli kjent med han? Fordi det er slike menn kvinner tenner på.
Nettinettet Skrevet 10. november 2012 #8 Skrevet 10. november 2012 Fordi det er slike menn kvinner tenner på. Nei det er slike menn kvinner med dårlig selvbildet tar til takke med!
Gjest BM2 Skrevet 10. november 2012 #9 Skrevet 10. november 2012 Nei det er slike menn kvinner med dårlig selvbildet tar til takke med! Da er det vanvittig mange kvinner med dårlig selvbildet.
Nettinettet Skrevet 10. november 2012 #10 Skrevet 10. november 2012 Da er det vanvittig mange kvinner med dårlig selvbildet. Ja i allefall like mange som det finnes antall utro tullinger.. 1
julie08 Skrevet 10. november 2012 Forfatter #11 Skrevet 10. november 2012 Hvis han er en utro tulling, hvorfor har du da interesse av å bli kjent med han? Jeg bestemte meg ikke for at jeg skulle bli forelsket i han, det skjedde bare.
Nettinettet Skrevet 10. november 2012 #12 Skrevet 10. november 2012 Jeg bestemte meg ikke for at jeg skulle bli forelsket i han, det skjedde bare. Det kalles ikke forelskelse det kalles begjær. Man blir ikke forelsket i en person man vet ikke er bra for en, men man kan mistolke begjæret som en forelskelse hvis man ikke har erfaringer nok. Når du finner din egen verdi så skla du se du ikke tenker på han lenger, ikke på den måten i allefall.. 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #13 Skrevet 10. november 2012 Fordi det er slike menn kvinner tenner på. Så rart disse som regel blir dumpet da.. :/ Men kvinner vet jo ikke sitt eget beste, det er jo en kjent sak! Anonym poster: 97e1a03cb650531f511c1a2b680ceeb9
julie08 Skrevet 10. november 2012 Forfatter #14 Skrevet 10. november 2012 Det kalles ikke forelskelse det kalles begjær. Man blir ikke forelsket i en person man vet ikke er bra for en, men man kan mistolke begjæret som en forelskelse hvis man ikke har erfaringer nok. Når du finner din egen verdi så skla du se du ikke tenker på han lenger, ikke på den måten i allefall.. Håper jeg finner meg en snart da
Nettinettet Skrevet 10. november 2012 #15 Skrevet 10. november 2012 Håper jeg finner meg en snart da Det beste du kan gjøre er å gjøre ting som gjør deg glad og lykkelig, samtdig som du bygger opp selvtilitten din og ser verdien din. Når du føler deg tilfreds med livet kommer kjærligheten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå