Merenwen Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Vi er et par i 20-årene som skal på visning i dette området. Leiligheten virker fin og man får mye for pengene mtp. boligmarkedet i Oslo nå. Noen som har erfaring med området?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 Jeg synes at det er et veldig hyggelig område, har bodd der tidligere. Stille og rolig, rett ved marka, noe jeg likte veldig bra. Anbefales Anonym poster: abf1f1d7a3ec389fe573ff0e393af955
Kontormus Skrevet 10. november 2012 #3 Skrevet 10. november 2012 Da jeg bodde der for maaange år siden gikk det en matebuss ned til Haugerud t-banestasjon. Alternativet var å gå ned til Trosterud, hvilket var en utfording på glatta. Ellers et fint område hvis man liker det marka-nært. 1
Girlinoslo34 Skrevet 10. november 2012 #4 Skrevet 10. november 2012 Jeg bor på Lutvann og trives veldig godt. Var litt skeptisk til området før jeg flyttet hit, pga avstand til sentrum og om det var trygt her. Men føler meg tryggere her enn da jeg bodde i sentrum. Og man får mye for pengene. Her kan man få en fin 3roms til under 2,5 mill, samtidig som det bare tar 15 min med banen til sentrum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå