Gjest Bobler Skrevet 12. november 2012 #41 Del Skrevet 12. november 2012 Glansbilder ? Der står det hva de mener. Ønsker du en side der partienes politikk er filtrert gjennom meningene til andre partier? Det finnes sikkert det og. Jeg vil anbefalle deg å gå inn på alle partiers sider og lese. Så kan du avgjøre hvem du er mest enig med. Dette fordi man som regel ikke får korrekt gjengitt hva hvert parti mener av motstandere. Det blir som regel vridd og kommer ut som noe helt annet enn det som står i programmet. Ja, det står hva de mener. Men jeg er ute etter hva FOLKET mener er positivt med FRP. Og negativt. Men negative ting er det ikke så vanskelig å finne om FRP, derfor jeg spør om hva folk syntes er positivt med FRP. Men takk for link. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 12. november 2012 #42 Del Skrevet 12. november 2012 Ja, det står hva de mener. Men jeg er ute etter hva FOLKET mener er positivt med FRP. Og negativt. Men negative ting er det ikke så vanskelig å finne om FRP, derfor jeg spør om hva folk syntes er positivt med FRP. Men takk for link. Vel, jeg synes politikken er positiv ved FrP. Men jeg er neppe representativ for din undersøkelse siden jeg er FrP politiker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 12. november 2012 #43 Del Skrevet 12. november 2012 Vel, jeg synes politikken er positiv ved FrP. Men jeg er neppe representativ for din undersøkelse siden jeg er FrP politiker. Hvorfor er du så nebbete? Kan du ikke lage en liste da, jeg regner ikke med at du syntes alt frp gjør/vil gjøre er positivt? Og forklare litt bedre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 12. november 2012 #44 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Hvorfor er du så nebbete? Kan du ikke lage en liste da, jeg regner ikke med at du syntes alt frp gjør/vil gjøre er positivt? Og forklare litt bedre? Nebbete? For meg er det politikken som er viktig ved de politiske partier. Ikke hva motstandere måtte mene om velgerene til det enkelte parti. Heller ikke hvordan meningsmotstandere vrir meningene. Og det gjelder AP i like stor grad som FrP. AP er utsatt for like mye vrenging av sin politikk. For meg er liberalismen viktig, jeg har tro på enkeltmennesket. Jeg ønsker ikke en sterk stat. Jeg trenger ikke lage en liste, vi har et program. Da måtte jeg heller si hva jeg er uenig i. Det jeg er mest uenig i er holdningen til homofile. Noe jeg håper forandrer seg på neste landsmøte. Jeg er og for å la ulven leve. Endret 12. november 2012 av sebastianen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 12. november 2012 #45 Del Skrevet 12. november 2012 Nebbete? For meg er det politikken som er viktig ved de politiske partier. Ikke hva motstandere måtte mene om velgerene til det enkelte parti. Heller ikke hvordan meningsmotstandere vrir meningene. Og det gjelder AP i like stor grad som FrP. AP er utsatt for like mye vrenging av sin politikk. For meg er liberalismen viktig, jeg har tro på enkeltmennesket. Jeg ønsker ikke en sterk stat. Ja, jeg syntes du er nebbete. Det er ganske tydelig for de fleste at jeg ikke har veldig stor kunnskap om politikk og FRP, og du virker rett og slett irritert fordi jeg spør. Du har nå muligheten til å fortelle om "ditt" parti, de positive tingene, hvorfor det kan ha en god virkning på norge, og hvorfor FRP er bedre enn f.eks AP. Men å skrive at jeg er ute etter dritt å slenge til venninna mi er ikke akkurat veldig relevant, og ikke hjelper det meg med å forstå heller. Men takk for engasjementet da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 12. november 2012 #46 Del Skrevet 12. november 2012 Ja, jeg syntes du er nebbete. Det er ganske tydelig for de fleste at jeg ikke har veldig stor kunnskap om politikk og FRP, og du virker rett og slett irritert fordi jeg spør. Du har nå muligheten til å fortelle om "ditt" parti, de positive tingene, hvorfor det kan ha en god virkning på norge, og hvorfor FRP er bedre enn f.eks AP. Men å skrive at jeg er ute etter dritt å slenge til venninna mi er ikke akkurat veldig relevant, og ikke hjelper det meg med å forstå heller. Men takk for engasjementet da. Det var ikke dine innlegg jeg reagerte på. Jeg reagerte på svarene. Jeg burde kanskje tatt hvert enkelt av dem isteden, jeg beklager om du misforsto. Jeg mener dog at det å diskutere et helt program her vil føre til at tråden spriker i alle retninger. Kanskje det er bedre for deg å lage en tråd om de temaene innen politikk du er opptatt av? For så å få innspill fra flere kanter, bare en ide. Jeg presiserer og at det ikke er dine innlegg jeg irriterer meg over, jeg har bare ( nesten) sluttet å svare på underlige påstander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 12. november 2012 #47 Del Skrevet 12. november 2012 Det var ikke dine innlegg jeg reagerte på. Jeg reagerte på svarene. Jeg burde kanskje tatt hvert enkelt av dem isteden, jeg beklager om du misforsto. Jeg mener dog at det å diskutere et helt program her vil føre til at tråden spriker i alle retninger. Kanskje det er bedre for deg å lage en tråd om de temaene innen politikk du er opptatt av? For så å få innspill fra flere kanter, bare en ide. Jeg presiserer og at det ikke er dine innlegg jeg irriterer meg over, jeg har bare ( nesten) sluttet å svare på underlige påstander. Tolket det dithen at du reagerte på meg, ja. Men da er det jo greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 12. november 2012 #48 Del Skrevet 12. november 2012 Jeg synes helsepolitikken til Frp er veldig bra. At man vil sørge for å samle norge til et helserike og legge ned de regionale helseforetakene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 12. november 2012 #49 Del Skrevet 12. november 2012 Jeg synes det er bra at FrP ønsker bindende folkeavstemninger ( krever grunnlovsendring) i viktige nasjonale saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 12. november 2012 #50 Del Skrevet 12. november 2012 Nei, det er ikke noe positivt. Er kun mindre intelligente mennesker som stemmer FRP. Anonym poster: 27f0d8aa92dec0cbc460accfeb84290b Hva støtter du deg på her ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 12. november 2012 #51 Del Skrevet 12. november 2012 Mente ikke lederen i FPU at man skulle privatisere bibliotekene òg? Det skal jo ikke være gratis å ha tilgang til bøker.. Der er ikke FrP enig med dem. Men siden vi er liberalister detaljstyrer vi ikke ungdomsorganisasjonen. http://www.frp.no/Arkiv,+bibliotek+og+museer.d25-TgZnGW9.ips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 12. november 2012 #52 Del Skrevet 12. november 2012 Det største problemet med FrP er rett og slett at de aldri har fått sjansen til å sitte i regjering. De er vandt til å være opposisjonen, og som opposisjonen må man komme med litt betsante meninger for å bli hørt. De har satt seg opp som "Det motsatte av det vi har idag", og blitt litt for populistiske til tider. De har mange bra ideer, men ikke alle er helt gjennomtenkte, da de ikke har vært nødt til/fått anledning til å gjennomføre noe av dem. De blir rett og slett som ungdom som gjerne har sterke meninger, men som modererer seg litt når de blir voksne og må ta ansvar. Jeg tror at dersom FrP kommer i regjering så vil politikken modnes, og mye av det de foreslår vil be moderert og gjennomførbart, og forhåpentligvis tiltrekke seg litt færre idioter. For det er mange idioter i FrP En av tingene jeg synes er bra med FrP er at de ikke vil at alle mennesker skal passe inn i samme mal. At man skal få lov til å velge f.eks. den skolen eller helsetilbudet som passer en selv best. De vil også forbinde denne friheten med ansvar, ved at man f.eks. må stå på ungdomsskolen for å komme inn på videregående, eller at de som kan skal jobbe. De har også fokus på infrastruktur. Bedre veier betyr ikke bare at det skal være lettere å komme på hytta, men at det skal bli lettere å transportere varer inn og ut av landet, og ikke minst innad i landet. De ønsker å kutte ned på byråkratiet. Den koster mye penger for staten, og tid og irritasjon for innbyggerne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 12. november 2012 #53 Del Skrevet 12. november 2012 Jeg synes det er bra at FrP ønsker bindende folkeavstemninger ( krever grunnlovsendring) i viktige nasjonale saker. Det vil ihvertfall føre til at velgerne har større innflytelse på politikken som føres, og burde ha vært gjennomført for lenge siden, men gutta på Tinget ønsker ikke å gi fra seg makt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 13. november 2012 #54 Del Skrevet 13. november 2012 De vil skape inflasjon i landet ved å selge statlige eide bedrifter for 300 milliarder kroner og bruke pengene på vei, samtidig som de vil stramme kraftig inn på innvandringen, hvilket er motstridende, ettersom om vi skal oppgradere veiene i såppas høy grad må vi IMPORTERE ARBEIDSKRAFT. De vil privatisere lånekassen, senke bistanden kraftig til u-land og gi mindre til de som er dårlig stilt. Også hørte jeg et forslag for et par år siden om å opprette asylmottak i Afrika, der kunne vi sende våre asylsøkere. Også var det et forslag om lukkede asylmottak. Barn og voksne som kommer fra krig skal ikke få bevege seg fritt mens de venter på søknaden. Hva jeg stemmer? Ikke FrP i hvertfall, av god grunn.. Jeg synes det er bedre slik jeg. Norge klarer ikke håndtere alle luringene som kommer hit. Da synes jeg faktisk at det er kjempebra at vi inviterer folk hit som jobber og bidrar til samfunnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AP-velger Skrevet 13. november 2012 #55 Del Skrevet 13. november 2012 Du kan like gjerne spørre hva som er positivt med rasismen og nasismen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meh Skrevet 13. november 2012 #56 Del Skrevet 13. november 2012 Du kan like gjerne spørre hva som er positivt med rasismen og nasismen. Hmm... FRP har stortingsrepresentanter i alle hudfarger og politikken er ufattelig langt fra nazismen, som er en ideologi som innebærer en veldig sterk stat med minimal individuell frihet, i sterk kontrast til hva FRP ønsker. FRP stiller seg som regel også ganske positiv til Israel, og antisemittisme en ganske grunnleggende søyle i nazismen. FRP er også for innvandring fra alle verdenshjørner, er ikke det ganske rart siden de bare er en gjeng rasister og nazister? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå