Gjest Bertine Skrevet 3. mars 2004 #1 Skrevet 3. mars 2004 heihei!! igår var prinsen min å fant seg dress på en brudesalong. de som jobbet der falt pladask for han, og nå skal han gå modell for de i det neste brude showet. gjett om han var stolt. i det nye "ditt bryllup" fant jeg de perfekte brudeskoene!!! de var helt enkle og det stod "I do! på de!!!! kjempe søte!! de kommer inn på eurosko, så jeg skal inn å bestille de imåro!!! og en ting til, brudekjolen min fra benjaminroberts var style 140 og 141, er det mulig å finne den på nettet da Gry???
Gjest Lompa Skrevet 3. mars 2004 #2 Skrevet 3. mars 2004 Har du et bilde av de skoene? Det hørtes morsomt ut, med "I DO" på skoene....
Gjest Bertine Skrevet 3. mars 2004 #3 Skrevet 3. mars 2004 nei, jeg prøvde å gå inn på eurosko.no men den siden var ikke åpnet enda. men det er bilde av de i det siste eksemplaret av ditt bryllup.
Gjest Bertine Skrevet 3. mars 2004 #5 Skrevet 3. mars 2004 nei, den er heller ikke oppdatert skikkelig enda.. men jeg tenkte jeg skulle ta bladet med meg i en eurosko butikk å be de bestille den til meg,... det må vel gå ann??
Gjest Lompa Skrevet 3. mars 2004 #6 Skrevet 3. mars 2004 Det burde vel gå an ja. Ca pris? *Løper til narvesen for å tjuvbla litt i "Ditt bryllup"....*
-ida- Skrevet 3. mars 2004 #7 Skrevet 3. mars 2004 Tror de har vært eller er på salg på ski storsenter nå, på eurosko der, de har hatt de inne en stund.
¤Tiili¤ Skrevet 4. mars 2004 #10 Skrevet 4. mars 2004 Hvis noen finner bilde av Jon Arne Riise sitt bryllup i fjor, så kan dere se de skoene på dama hans, hun hadde de, de var søte..
Lullu Skrevet 4. mars 2004 #11 Skrevet 4. mars 2004 Ditt bryllup er dessverre pakket i plast! :-) Hadde du ikke lyst å kjøpe et da? Kjøpte i dag, og fryder meg. Masse flott å se. Skoene dere prater om, koster 400,-
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #12 Skrevet 4. mars 2004 Er det de skoene der det står "I" på den ene å "do" på den andre?
Gjest Tex Skrevet 5. mars 2004 #13 Skrevet 5. mars 2004 Er det de skoene der det står "I" på den ene å "do" på den andre? Rett i dass med andre ord fritt oversatt av Tex
Gjest Tex Skrevet 5. mars 2004 #15 Skrevet 5. mars 2004 ja, akkurat som de gamle tantene hadde klart å lese noe annet der de sitter lettere oppspilt i kirken.... Tenker snakketøyet ikke hadde fått mye hvile.....
Gjest Bertine Skrevet 9. mars 2004 #16 Skrevet 9. mars 2004 har kjøpt de skoene med I Do på jeg, de var kjempe søte, akkurat passelig høyde på hælen og gode å gå i. syns det er litt stilig med litt utradisjonellt bryllup siden vi er unge. har også kjøpt slør, det kostet 1590kr, syns det var dyrt!! også har jeg kjøpt brudepike kjole til søsteren min på6 år, hun velgte den ut helt selv, og den passer perfekt sammen med min kjole. skal legge ut bilde av henne, hun er bare helskjønn!!!!!!!!!!!!! lillebroren min har fått seg sjakett, hatt og stokk, han var kjempe stolt :-) i tillegg har prinsen mmin funnet brudebukett til meg, jeg har letet i evigheter, og ikke funnet den jeg ville ha... men han brukte 5 min på nettet og fant akkurat den jeg hadde tenkt meg!!!! her er bilde: http://www.ileby.no/buketter.htm han kjenner meg så godt!!!' jeg skal ha noen rosa roser i buketten i tillegg.
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 9. mars 2004 #17 Skrevet 9. mars 2004 Her kan dere se "I Do" skoene... Velg bransje: Klær, sko, tilbehør osv osv... Så trykker dere på linken til Euro sko...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå