Gå til innhold

Julegave til min mor som har ALT!

amles

Anbefalte innlegg

Noen smarte hoder som har tips til julegave til min mor som har absolutt alt?

Hun har et arsenal av kremer og sminke, og er ganske sær på merkene hun bruker, klær shopper hun hele tiden så det er helt unødvendig å kjøpe. Manikyr og hudpleie får hun også regelmessig. Samt at hun og faren min reiser endel, så opplevelser i form av gavekort er heller ingen ide. Ikke leser hun særlig bøker, og hun abonnerer allerede på endel ukeblader.

Kan legge til at hun er ganske overfladisk, og jeg føler hun er ganske opptatt av at gaven skal være fin.

Dette er ett problem hvert eneste år! Noen som har noe lure tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er hu interesert i matlaging? Da kan jo kansje en ny kniv og skjerefjøl vert en ide.

Eller ha en kurv med forsjellige gode olivenoljer,oliven,tapenade,krydder og kansje noe hjemmelaget konfekt os.v. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god flaske vin og en kurv med gode matvarer hun liker (tapas, chorizo, gode oster, eksklusiv olivenolje osv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, men kanskje noe typ kjøkkenhåndklær fra lexington eller lignende... altså enkle ting, men som ser bra ut og koster litt ekstra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye ca. skal du bruke på gaven?

Kan et lite hendig videokamera være noe, hvis hun ikke har det fra før?

Greit å ha på reiser og andre opplevelser, både hverdagslige og mer spesielle.

Samvær med eventuelle barnebarn f.eks. blir kjempehyggelig for alle parter om det blir foreviget på film. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldedighet ;)

I år igjen? Veldedighet er ingen gave til mottager, det er en gave til noen andre.

Dessuten sier TS at mor er ganske overfladisk....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mamma har jeg kjøpt interiørting fra kremmerhuset. I tillegg har jeg kjøpt undertøy til henne. Kjøpte noen lekre blondetruser! Haha, lurer på hva hun sier når hun får dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gå til fotografen å ta bilder av deg og dine søsken :D Eller av deg og moren din, eller av mammaen og pappaen din. Det er jo et koselig bilde som hun kan henge opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badebuksa

I år igjen? Veldedighet er ingen gave til mottager, det er en gave til noen andre.

Dessuten sier TS at mor er ganske overfladisk....

Ja, nettopp. Kanskje en person som trenger å tenke på andre enn seg selv i jula, hun har jo tydeligvis ALT, trenger hun ALT+ ekstra ting hun kan skjemme seg bort med enda mer?

Det er ikke det jula handler om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se egen tråd om dette, Badebuksa.

En julegave til en veldedig organisasjon er alldeles glimrende. Jeg selv bruker endel kroner hver jul til Kirkens Bymisjon i Oslo. Men ikke på vegne av - og som "julegave" til en annen person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Badebuksa

Se egen tråd om dette, Badebuksa.

En julegave til en veldedig organisasjon er alldeles glimrende. Jeg selv bruker endel kroner hver jul til Kirkens Bymisjon i Oslo. Men ikke på vegne av - og som "julegave" til en annen person.

Har sett egen tråd og også svart, Dolce.

Nei, jeg gir ikke rein veldedighet som julegave (bortsett til folk jeg synes trenger det,hoho), men jeg legger ved "ordentlige" gaver ved siden av. Vil si at mine gaver er i overkant fantastiske, men så har jeg slengt med veldedighet også for å minne litt om at det er fint å gi til andre som ikke har så mye i jula.

Min familie er ikke så flinke på sånt, men er man flink på sånt, er det jo greit nok, da kan man bare kjøpe andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...