AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Jeg har aldri møtt noen som jeg liker eller føler meg vel med. De eneste guttene jeg har møtt på er gutter som er ubehagelige og som jeg er redd eller føler meg uvel sammen med. Kjemien stemmer overhodet ikke! Mange sier jeg er kresen, men det er jeg ikke. Eneste grunnen til at jeg er evig singel er at jeg ikke møter noen jeg trives med. Skal jeg bli sammen med en mann som gjør meg ulykkelig og nervøs? Eller som gjør meg irritert og oppgitt? Jeg trodde man skulle vente til man fant en man hadde kjemi med... Anonym poster: 95920acc437371f22e356df1081017fd
Gjest Søgni Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 Du bør selvfølgelig ikke bli sammen med noen, bare for å bli sammen med noen. Helt greit å vente på noen man har kjemi med, det er jo et slags minstekrav, men hvis alle menn du møter gjør deg nervøs og du ikke trives sammen med dem, så bør du jo kanskje finne ut hvorfor? Det første du bør slutte med, er jo å date menn som er ubehagelige, da. Spørs litt hva du legger i "ubehagelige menn", men det kan jo hende du går etter "feil type" menn, eller noe? Hva er det som skjer, rent konkret, som gjør at det ikke fungerer? Hvor møter du disse mennene? Synes du det er ubehagelig å bli kjent med nye mennesker, er det (om bare litt) derfor det er vanskelig? (Spør ikke for å være ekkel). Og hva legger du i kjemi? Jeg sier ikke at det gjelder deg, men jeg har et inntrykk av at mange forventer at det skal være kjærlighet ved første blikk, og at all usikkerhet i begynnelsen er et dårlig tegn, og at om dette mangler så har man ikke kjemi med vedkommende. Jeg tror man taper mye ved å tenke sånn, men det finnes jo de som mener de merker innen få minutter om det er noe å satse på. Nå finnes det riktignok en mellomting mellom "litt dårlig kjemi i begynnelsen" og "ubehagelige menn som gjør meg nervøs", da. 2
Steinar40 Skrevet 10. november 2012 #3 Skrevet 10. november 2012 Selvfølgelig skal du vente til du finner en du har god personkjemi med. På alle områder. Alt annet er galskap. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #4 Skrevet 10. november 2012 Neier og bukker for svar Anonym poster: 95920acc437371f22e356df1081017fd
Kirsebærblomst Skrevet 10. november 2012 #5 Skrevet 10. november 2012 Du bør absolutt vente til du finner en du har kjemi med
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2012 #6 Skrevet 10. november 2012 Utrolig teit spørsmål som for all del sier seg selv. Selvfølgelig er det et opplagt nei. Men mindre du er så kynisk at du velger bort trivsel for å få bedre økonomi ved å inngå samboerskap/felles økonomi med noen.
Gjest anonymkvinne27 Skrevet 10. november 2012 #7 Skrevet 10. november 2012 Vent til du treffer noen du trives sammen med, som du har kjemi med, som har ekte følelser for deg og som setter pris på deg. Blir antakeligvis bare tull dersom du skal være sammen med noen bare for å være sammen med noen. Lykke til
Gjest Chloè Skrevet 10. november 2012 #8 Skrevet 10. november 2012 Utrolig teit spørsmål som for all del sier seg selv. Selvfølgelig er det et opplagt nei. Men mindre du er så kynisk at du velger bort trivsel for å få bedre økonomi ved å inngå samboerskap/felles økonomi med noen. Det er ganske mange som er sammen med noen bare for å ha noen, tro det eller ei. TS, jeg er litt som deg. Bare at jeg har kjemi med ganske mange, men da er det alltid noe annet som mangler. Kjemi som venner,på en måte. Jeg vil ha sommerfuggler i magen - skjelver når han kysser meg kjemi. Har bare hatt det med en,å jeg er lett evig singel til en til dukker opp, hvis han gjør det. Selv om jeg begynner å bli ganske lei, å har tenkt samme tanke som deg mange ganger,men blir nok aldri så desperat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå