Gå til innhold

Jentenavn lagret som et guttenavn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo har hatt veldig mye problemer i det siste da det kom frem at han har vært utro. Han nekter fremdeles til tross for at denne jenta kom og fortalte det foran oss begge. Jeg har prøvd å legge det bak meg, fordi det er ingen bevis som støtter verken det han sier eller hun sier.

Etter det har jeg hatt problemer med å stole på han, så jeg sjekket tlf hans for 3 timer siden og der fant jeg et nr "Knut" var det lagret som..Har aldri hørt om noe knut, så jeg sjekket det opp og det var ei jente som er 6 år eldre enn meg, men 4 år yngre enn sambo som "eide" det nr. Får ikke sove..aner ikke hva jeg skal gjøre.

Poden våkner om 3,5 time, så det blir en tøff dag i morgen. Jeg har ALDRI vært ute etter guttungen kom til verden (over 1 år siden) og i morgen var første gang jeg skulle på jentekveld..har ikke lyst. Har vondt i hjertet og føler meg kvalm.. :(

Anonym poster: 87570fe574d2e33b8268839c6a925c7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg snakket med sambo om det, og hørt om det er en gutt eller jente. Nekter han for at det er ei jente, ber du han ringe nummeret foran deg.

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. Det er så vanskelig dette her. Mest av alt vil jeg bare glemme dette. Orker ikke mer av dette tullet hans. Han vet hvor såret jeg har blitt før, hvor stygt han prater om mine venninner som har vært utro mot sine kjærester også er jeg i samme klemma...Er lei :(

Skrevet

Første jeg ville spurt meg er om hun som tilstod utroskap har noe å tjene på det. Typen din vil garantert ikke være med henne etter hun har fortalt det til deg, så eneste hun kan ha oppnådd er lette på egen samvittighet i tillegg til å få sin "hevn" ovenfor din samboer som har lurt henne.

Kan du ikke bare ringe til denne knut i fra skjult nummer og høre hvem som tar telefonen. Er det en dame så prøver han jo å skjule det for deg, og da bør du bare komme deg videre i fra søpla!

Skrevet

Huff, leit å høre, men du kan vel sjekke om det er en knut i andre enden av telefonen eller om personen vet hvem knut kan være før du snakker med samboeren din? Er jo voksne folk som har mobilen i foreldrenes navn.

• Liker 1
Skrevet

Hun som sa han var utro sa dette nå(1,5 mnd siden), men det skjedde visst for 1,5 år siden da jeg var gravid og vi ikke bodde sammen. La på sykehuset på den tiden fordi jeg hadde vært i en grusom ulykke og legene var sikker på om jeg kom til å overleve. Er bare så vondt at han kan ha gjort slik når jeg har vært gravid med hans baby og lå på sykehuset..

Skal ringe denne "Knut" i morgen, håper bare det er en mann som tar tlf. Aner ikke hva jeg skal konfrontere sambo med dersom det er ei jente som svarer i andre enden. Lurer på om jeg skal spørre henne om ting? Nei, huff..nå kommer psyko-tendensene frem, ja. Bør vel ikke snakke med henne. Hun er jo uskyldig oppi dette her. Er bare så synd at sambo sitt andre barn er her denne helgen også. (Ikke misforstå meg. Er kos at h*n er her, men ikke dersom dette stemmer..at sambo er utro). Er ikke så lett å ta ting opp med han da. Sambo's barn er tenåring, så h*n forstår jo en del.

Skrevet

legene var usikker på om jeg kom til å overleve*

Får ikke sove nå heller...Sitter bare og tenker på dette. Det blir ikke et tap for meg økonomisk i hvert fall dersom han flytter ut. Leiligheten er det jeg som eier, men jeg vet ikke om hjertet mitt klarer seg... :( Har opplevd så mye vondt i barndommen og med tidligere utro og voldelige ekser. Og dette vet han..

Skrevet

Uff føler med deg:( Har opplevd det samme selv, at min mann hadde lagret nummeret til ei dame under ett guttenavn... Rettelse Xmann. Alenemor nå, mye bedre det, enn å leve sammen en ræv man ikke kan stole på!

Skrevet

Huff så trist å lese TS...

Jeg har opplevd det samme med min Xsamboer, han og hadde lagret et nummer under ett guttenavn jeg aldri hadde hørt om, også begynte han plutselig til stadighet bruke lengre tid på trening, butikken, osv og sa "jeg traff på per, ble stående å snakke" osv... så til slutt fant jeg ut at "per" var en jente han drev på med bak ryggen min, jeg dumpet han, og han ble sammen med hun... :(

Så jeg ville nok sjekket opp i dette, og heller evt vært alene enn å være sammen med en som lyver og er utro.. Uansett god klem til deg :klemmer:

ps. det finnes alltids bedre fisker i havet! ;)

Skrevet

Har du ringt?

Anonym poster: b904b5492df1725e8d64936bb6aa6cd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...