Gå til innhold

Hvordan konfrontere/skjelle ut en fyr du er ordentlig forbanna på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Ser at jeg er ca 10 år forsent ute. Vil bare beklage at jeg møtte eksen. Var aldri noe vondt ment fra min side. Ser at tipsene du fikk her kom godt med. Jeg har fortsatt traumer etter denne dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Boerke skrev (7 timer siden):

Hei. Ser at jeg er ca 10 år forsent ute. Vil bare beklage at jeg møtte eksen. Var aldri noe vondt ment fra min side. Ser at tipsene du fikk her kom godt med. Jeg har fortsatt traumer etter denne dagen.

Do tell! 🍿

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ikke sett deg selv i «dårlig lys» av å være den som kjefter. Har aldri noe for seg og da beviser du jo bare at du bryr deg for mye. Bare ignorer han rett og slett å gå videre .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlic skrev (4 minutter siden):

Ikke sett deg selv i «dårlig lys» av å være den som kjefter. Har aldri noe for seg og da beviser du jo bare at du bryr deg for mye. Bare ignorer han rett og slett å gå videre .

Ti år gammel tråd, tipper ts er ferdig med eksen for mange år siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indra skrev (På 10.11.2012 den 2.17):

Det beste er vel å ignorere hele fyren. Jeg skjønner ikke hvorfor du skal kjefte ham opp.

Ignorere er jo enkleste vei ut for han nei holder en knapp på å ramse opp løgnene og sammenligne med sannheten. Samtidig sender du et kraftig signal om at du ikke finner deg i noe tull. All on board eller så si at hvis ikke blir han slettet. Da sitter du med makta og du får fasiten på hvilken mann han er. Vedder en knapp på han vil si unskyld ørten ganger og lover å være ærlig.

Da gjelder det å stå på krava at det trenger du bevis på fremover at han mener det han sier. Hvis ikke blir han slettet og blokkert. Vi er alt for dårlig til å tenke på oss selv og hva vi ønsker fra en mann. Vi dilter med uten å sette krav tidlig. Når en da havner i forhold så blir mange misfornøyd med han for han lever ikke opp til kvinnens forventninger som hun aldri krevde under dating perioden. Da er det for sent ..

Måtte bare få det ut

uansett om gammel tråd er det samme problemene nå tildags😂😂😂

Endret av GrønnNellik68
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...