AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #1 Del Skrevet 10. november 2012 Jeg har fått knust hjerte mitt så mange ganger, at jeg har sluttet å bli lei meg når ting ikke funker lenger mellom meg og en fyr. I stedet blir jeg rasende! Jeg har holdt på med en fyr en liten stund. En dag kom vi inn på temaet exer. Jeg spurte om forholdet til ex'en hans. Jeg spurte: "Har dere noe kontakt?". Han svarte blankt nei.... "Hun er ditt og datt bla bla bla..." Det viser seg nå at det ikke er sant. De treffes. Om dette er vennskapelig eller ikke spiller egentlig ikke så stor rolle. Han løy om at han ikke traff henne. Han lyver også om når han skal ringe meg. bruker ueeendlig lang tid på å svare og dropper møter i siste liten. Jeg har med andre ord fått nok! Heldigvis fant jeg ut dette tidlig og nå vil jeg bare kutte han ut. Problemet er bare at han ikke lar meg være i fred og spør om vi skal treffes. Jeg skal være ærlig å si at det frister veldig å treffe han og skjelle han ut. Noen tips til hvordan jeg kan konfrontere han på en skikkelig ubehagelig måte? Kom igjen jenter, ikke noe snillhet her Anonym poster: 2a0bd8850c59c408b9dc99a7e6c1fe56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strixvaria Skrevet 10. november 2012 #2 Del Skrevet 10. november 2012 Hva med å lekse opp for ham hver løgn han fortalt, sammen med det som var den faktisk sannheten? Og legge inn et ord eller to av typen "hvordan kan du forvente at noen skal ville ha et forhold med deg? Du beviser gang på gang at du ikke kan stoles på, at det ikke koster deg en kalori å lyve til partneren din, og at du rett og slett er helt upålitelig"..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #3 Del Skrevet 10. november 2012 Hva med å lekse opp for ham hver løgn han fortalt, sammen med det som var den faktisk sannheten? Og legge inn et ord eller to av typen "hvordan kan du forvente at noen skal ville ha et forhold med deg? Du beviser gang på gang at du ikke kan stoles på, at det ikke koster deg en kalori å lyve til partneren din, og at du rett og slett er helt upålitelig"..? Noteres! Vil gjerne ha noe enda slemmere! Anonym poster: 2a0bd8850c59c408b9dc99a7e6c1fe56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indra Skrevet 10. november 2012 #4 Del Skrevet 10. november 2012 Det beste er vel å ignorere hele fyren. Jeg skjønner ikke hvorfor du skal kjefte ham opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 10. november 2012 #5 Del Skrevet 10. november 2012 Hva med å lekse opp for ham hver løgn han fortalt, sammen med det som var den faktisk sannheten? Og legge inn et ord eller to av typen "hvordan kan du forvente at noen skal ville ha et forhold med deg? Du beviser gang på gang at du ikke kan stoles på, at det ikke koster deg en kalori å lyve til partneren din, og at du rett og slett er helt upålitelig"..? Det vil gå inn det ene øret og ut det andre og du vil sitte igjen som hu hysteriske dama som var ett blaff i livet hans.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet 10. november 2012 #6 Del Skrevet 10. november 2012 Det beste du kan gjøre er å si at den oppførselen du har er desverre under min standar så jeg ønsker deg lykke til videre.. og så lever du videre med livet ditt lykkelig over at du ikke tilbringte en ekstra kalori på han. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strixvaria Skrevet 10. november 2012 #7 Del Skrevet 10. november 2012 Det vil gå inn det ene øret og ut det andre og du vil sitte igjen som hu hysteriske dama som var ett blaff i livet hans.. Det er også et poeng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 10. november 2012 #8 Del Skrevet 10. november 2012 Jeg har fått knust hjerte mitt så mange ganger, at jeg har sluttet å bli lei meg når ting ikke funker lenger mellom meg og en fyr. I stedet blir jeg rasende! Jeg har holdt på med en fyr en liten stund. En dag kom vi inn på temaet exer. Jeg spurte om forholdet til ex'en hans. Jeg spurte: "Har dere noe kontakt?". Han svarte blankt nei.... "Hun er ditt og datt bla bla bla..." Det viser seg nå at det ikke er sant. De treffes. Om dette er vennskapelig eller ikke spiller egentlig ikke så stor rolle. Han løy om at han ikke traff henne. Han lyver også om når han skal ringe meg. bruker ueeendlig lang tid på å svare og dropper møter i siste liten. Jeg har med andre ord fått nok! Heldigvis fant jeg ut dette tidlig og nå vil jeg bare kutte han ut. Problemet er bare at han ikke lar meg være i fred og spør om vi skal treffes. Jeg skal være ærlig å si at det frister veldig å treffe han og skjelle han ut. Noen tips til hvordan jeg kan konfrontere han på en skikkelig ubehagelig måte? Kom igjen jenter, ikke noe snillhet her Anonym poster: 2a0bd8850c59c408b9dc99a7e6c1fe56 ville gitt fullstendig blaffen og gått videre i livet mitt uten et ord. Det er det mest ubehagelige du kan gjøre med en annen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #9 Del Skrevet 10. november 2012 Et kort og kontant "ha det" tror jeg er tilstrekkelig i massevis. Desto mer tid og energi du bruker på denne fyren, desto mer tid og energi har du kastet bort. Anonym poster: c573a2ab6a989cc2cf6db30f7128f3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 10. november 2012 #10 Del Skrevet 10. november 2012 Jeg tror at iskald ignorering er det mannfolk sliter mest med å takle. Så jeg ville ha gått for den. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 10. november 2012 #11 Del Skrevet 10. november 2012 Så han møter eksen av og til, samt er dårlig på å ringe deg til avtalt tid. ... Care? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belle_ Skrevet 10. november 2012 #12 Del Skrevet 10. november 2012 Enig med de som sier ignorer. Tror det er det som sårer eller treffer dypest hos menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #13 Del Skrevet 10. november 2012 Så han møter eksen av og til, samt er dårlig på å ringe deg til avtalt tid. ... Care? + at han løy for henne ang dette med eksen. I det store og det hele høres han ikke så veldig pålitelig eller interessert ut. Care, yes. Mange bryr seg om slikt, og det er fullt mulig å finne en mann som ikke lyver og som bryr seg nok til å holde avtaler. Så da er det ingen grunn til å kaste bort tid på typer man ikke er fornøyd med. TS, han kommer neppe til å bry seg om din kjefting uansett. Ignorer ham og gå videre. Det finnes flere og bedre fisker i havet. Anonym poster: c573a2ab6a989cc2cf6db30f7128f3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 10. november 2012 #14 Del Skrevet 10. november 2012 Ja, han møter eksen i ny og ne - selv om han sier han ikke gjør det - samt er dårlig på tidspunkter. Skjønner ikke hvorfor dette er noe å bli superduperforbanna over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #15 Del Skrevet 10. november 2012 Ja, han møter eksen i ny og ne - selv om han sier han ikke gjør det - samt er dårlig på tidspunkter. Skjønner ikke hvorfor dette er noe å bli superduperforbanna over. Folk har forskjellige grenser. Her ser det ut til at flertallet forstår TS. Anonym poster: c573a2ab6a989cc2cf6db30f7128f3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 10. november 2012 #16 Del Skrevet 10. november 2012 Han kommer ikke til å bry seg en døyt om du kjefter på han, TS. Tro meg, det eneste han kommer til å gjøre er å jatte med deg, helt sikkert beklage seg og bekrefte at det skal bli bedre, mens han egentlig ler bak din rygg. Kutt han ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 10. november 2012 #17 Del Skrevet 10. november 2012 Folk har forskjellige grenser. Her ser det ut til at flertallet forstår TS. Anonym poster: c573a2ab6a989cc2cf6db30f7128f3a3 Og jeg synes samtlige overreagerer. Skjønner ikke hvordan noen blir dritforbanna og har lyst til å skape en mest mulig ubehagelig situasjon over - det som etter min mening er - bagateller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #18 Del Skrevet 11. november 2012 Og jeg synes samtlige overreagerer. Skjønner ikke hvordan noen blir dritforbanna og har lyst til å skape en mest mulig ubehagelig situasjon over - det som etter min mening er - bagateller. Det er ingen som ber om at du forstår det. TS sine følelser virker temmelig geniune, så at en fremmed på et forum sliter med å sette seg inn i hennes situasjon vil nok dessverre ikke hjelpe henne. Noen ganger virker det som du sliter med å forstå at ikke alle er som deg selv. Anonym poster: c573a2ab6a989cc2cf6db30f7128f3a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #19 Del Skrevet 13. november 2012 Høres akkurat ut som oppførselen til eksen min. Tror ganske sterk at at han lyver til andre jenter om at han fortsatt treffer meg. Etter min erfaring skjuler han at han fortsatt har sex med eksen. Anonym poster: d7370602c44b8d252c58556e25c542d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #20 Del Skrevet 13. november 2012 Ja, han møter eksen i ny og ne - selv om han sier han ikke gjør det - samt er dårlig på tidspunkter. Skjønner ikke hvorfor dette er noe å bli superduperforbanna over. bank bank,hallooo? sosiale antenner? er du de der? En ex= en han har hatt sex med,forhold med og følelser for. Ja,det er en "mulig trussel" uansett hvordan du vrir og vender på det. Og hvorfor lyver voksne mennesker? jo,de er enten barnslige eller har noe å skjule. Og å møte til avtaler, ringe tilbake og svare på sms er normal folkeskikk. Hadde ikke giddet å ordne meg,glede meg og gjøre meg klar for date bare for at han skal si at "Noe kom opp..." - Hilsen teskje Anonym poster: 63e66706563268c9e0f8f91714fec99f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå