AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Forrige lørdag var jeg på fest hos ei venninne, der møtte jeg ei venninne av hennes venninne. Jeg synes hun var søt og vi pratet mye utover kvelden, vi hadde en del ting til felles, hun var morsom, virket jordnær og smart. Jeg var ikke så smart denne kvelden og det ble litt mye alkohol på meg. Vi begynte å diskutere ett eller annet, jeg husker ikke helt hva, men ettersom jeg har forstått fra en kompis ga det ikke noe mening å krangle om det vi kranglet om. Diskusjonen ble iallefall ganske opphetet og til slutt satt vi egentlig og kranglet med hverandre. Jeg sa noen litt dumme ting, ikke kallenavn eller slik, men meninger angående ting jeg egentlig ikke har noe peiling på. Ett sted tråkket jeg tydeligvis kraftig over streken, fordi hun ble oppriktig lei seg og jeg kunne se en tår renne nedover kinnet hennes når hun gikk. Jeg dreit meg kraftig ut og føler meg ganske jævlig etter denne episoden, jeg likte jo jenta godt også endte det slik. Jeg skal ikke drikke på en stund for å si det slik og hvis jeg skal det, skal jeg kontrollere det litt bedre. Jeg er vanligvis ikke sånn på fester,eller med alkohol rundt meg. Eller til vanlig for den saks skyld. Jeg har aldri vært ordentlig full, før nå. Jeg mistet kontrollen rett og slett. Jeg har prøvd å få kontakt med henne gjennom venninnen til venninnen, men uten hell. Noe jeg egentligforstår hvorfor. Tingen er at dette plager meg, jeg skulle gjerne sagt unnskyld for det jeg gjorde og sa, jeg var full og ja jeg vet det ikke er en god nok unnskyldning. Jeg husker hva hun studerete og hvilke fag hun hadde, jeg tenkte på å "tilfeldig" møte henne utenfor forelesningsalen, slik at jeg kan få sagt unnskyld. Som sagt jeg likte henne godt, jeg tviler på at hun vi ha noe med meg å gjøre egentlig, ihvertfall med tanke på videre bekjentskap, men jeg vil gjerne beklage. Jeg kommer sikkert til å få litt hets her inne for dette, men det har nå skjedd og jeg angrer, veldig. Synes dere jeg burde si unnskyld til henne eller la hele saken ligge? Anonym poster: de31c1f382cc2baec5b9ce13299e4c61
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #2 Skrevet 10. november 2012 Let it go. Jeg kan garantere deg at hun ikke vil ha noe mer med deg å gjøre. Du dreit deg ut - move on. Anonym poster: 5f28fe0bf605df082cccffdd94841872
humalla Skrevet 10. november 2012 #3 Skrevet 10. november 2012 Hvis du har så dårlig samvittighet, ber du om unnskyldning. Uansett om hun svarer/godtar eller ikke har du hvertfall sagt unnskyld for det 3
scaramouche1 Skrevet 10. november 2012 #4 Skrevet 10. november 2012 (endret) Jeg ville prøvd å få tak i henne for å få sagt unnskyld. Det er jo ikke sikkert hun vil være venn med deg for det, etter det som skjedde, men det er jo uansett fint å få en unnskyldning. Forklar det til venninnen til venninnen din. Hvis hun ber deg om å ikke kontakte henne, burde du la det ligge. Endret 10. november 2012 av scaramouche1 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. november 2012 #5 Skrevet 10. november 2012 Kanskje du burde finne ut hva du sa først?!
Kirsebærblomst Skrevet 10. november 2012 #6 Skrevet 10. november 2012 Dersom du ikke har fått tak i henne gjennom venninnen til venninnen din fordi hun ikke vil at du skal få tak i deg, synes jeg du skal la det ligge, men passe på at venninnen hennes vet at du er lei deg og ønsker å be om unnskyldning. Dersom hun derimot ikke vet at du har prøvd å få tak i henne, kan du jo sende en sms, facebookmelding eller mail? Får ofte forklart ting litt bedre da, og så får hun tid til å tenke over det hele før hun eventuelt svarer. Og du, vi er flere som har gjort dumme ting i fylla 1
Gjest BM2 Skrevet 10. november 2012 #7 Skrevet 10. november 2012 Finn ut hvor alvorlig det var via hennes deres felles venninne. Føler du ennå behov for å skvære opp så gjør det. Slutt å drikk! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå