AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #1 Skrevet 10. november 2012 Perioden mai - september gikk jeg ned 10 kg! Etter skolen begynte igjen har jeg havnet tilbake på gamle vaner, iste, kantinemat (gjerne tre ganger dagen) i tilegg til usunn mat sammen med kjæresten etter skoletid/kvelden.. Vil så gjerne fortsette slik jeg gjorde (1500 kalorier dagen, ikke spesielt med trening) Men finner ikke motivasjon eller viljestyrke.. Jeg gikk ned til 72 kg, nå veier jeg 76. Målet har hele tiden vært 65 kg. Noen tips til mat jeg kan ta med på skolen som er kalorifattig, og som jeg blir mett av? Hater å gå sulten på skolen. Og hvordan jeg kan finne motivasjon til å motstå potetgullet og pizzaen på kveldstid? Jeg gikk ned det aller meste i sommerferien, da jeg sov lenge, og ikke spiste frokost og skolemat. Nå blir det plutselig to ekstra måltider i kaloriregnskapet.. Aner ikke hvordan jeg skal få det til, men målet er 65 kg til sommerferien! Er 168 cm høy, og er ikke særlig i aktivitet. Anonym poster: 27beddc07069a3f3f87f800719410acb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå