Gå til innhold

Noen gang forelsket deg i en som ikke likte deg tilbake ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan føltes det og hvordan taklet du det ?

Dere jenter som er er veldig pene, har dere opplevd dette også ?

Hva gjør man ? Skal man prøve vinne hjertet til den man er forelsket i ?

Anonym poster: 92ffd489513c8479834b6e7aa3ad709f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gjør det stadig vekk...derfor jeg fortsatt aldri har hatt kjæreste. Jeg prøver vel egentlig ikke å vinne hjertet hans. Føler liksom at om han ikke liker meg så gjør han ikke det. Har den oppfatningen at han får like meg som jeg er. Kanskje burde jeg kjempet litt mer, men føler ikke at det hadde utgjort noen forskjell, ihvertfall ikke i de situasjonene jeg har vært i...

Hvordan takler jeg det? Går videre. Det er tungt, selvfølgelig er det det! Men man kommer over det til slutt :)

Edit: Vil forresten ikke si at jeg er noen veldig pen jente. Er vel ganske gjennomsnittlig "pen"...om det ga noen mening :P

Endret av Bloodflowers
Skrevet

Ja, det er jo klart det. Ikke bare har jeg forelsket meg i noen som ikke var forelsket i meg tilbake, men jeg har også forelsket meg i noen som absolutt ikke kunne være forelsket i meg. Av praktiske og andre emosjonelle årsaker. Der ingenting lå til rette for at det noen gang ville fungere. Og at det er store problemer og blokkeringer i mellom.

Det er jo trist, men sånn er jo livet...

Skrevet

Aldri forelsket meg i en som likte meg tilbake.. Welcome to a man's world

Anonym poster: 1b6680afda2c871ed2f11a92825ab281

Skrevet (endret)

Gjør det stadig vekk...derfor jeg fortsatt aldri har hatt kjæreste.

Du har i hvertfall stadig vekk halvveis i mål:P

Edit, men dere som forelsker dere ofte, er det snakk om personer dere dater, venner, medarbeidere eller andre grupper?

Endret av Summers
Skrevet (endret)

Ja, når jeg var 19, men jeg vant han ikke. Nå kommer han tilbake og overdøser meg med det ene og det andre. Det er ikke måte på hvor mye han angrer :gjeiper: Han skulle ha tenkt på det for 8 år siden!

Følelsene går over etterhvert, ta tiden til hjelp.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Du har i hvertfall stadig vekk halvveis i mål:P

Edit, men dere som forelsker dere ofte, er det snakk om personer dere dater, venner, medarbeidere eller andre grupper?

Hehe, det er sant!

For å omformulere meg litt så er vel kanskje ikke "stadig vekk" helt riktig, men de gangene jeg har forelsket meg, har ikke personen likt meg tilbake. Dette har vært snakk om personer jeg har datet, eller blitt god venn med, der følelsene har gått videre for min del. Er vel kanskje snakk om en to-tre ganger..så det er jo ikke akkurat noe som skjer hele tiden :P

Skrevet

Ja, det har jeg. Men det gikk bra til slutt; jeg fant til slutt ei annen ei som ville ha meg og som ble forelsket i meg :)

Skrevet

Det har jeg da gjort store deler av livet ;) . I slike tilfeller holder jeg kjeft og venter til det går over.

Skrevet

Egentlig aldri skjedd. Rett og slett fordi gutter ikke interesserer meg noe så forferdelig mye..

Så jeg har alltid ventet på at en gutt skal være interessert i meg for å bli interessert tilbake.

Betyr ikke at jeg ikke har hatt kjærlighetssorg og den pakken der da!

Sometimes love is not enough and the road gets tough. I don't know why, for å sitere frøken Lana Del Rey

Skrevet

Ja det har jeg. Eller. Forelsket var litt å ta i kanskje. Begynte å bli veldig glad i en. Vi dro til syden sammen i sommer, og da vi kom hjem så fant han ut at han ikke ville mer fordi betattheten hadde gått over. Jeg var rebound, men det visste jeg jo.

Er veldig glad for at han "dumpa" meg, for etter hvert fikk jeg tid til å oppdage hvilken fantastisk mann han som nå er kjæresten min er <3

For å snu det: han var forelska i meg fra han møtte meg, men jeg holdt på med en annen. Da jeg ble "dumpa" så begynte vi å henge litt mer sammen. Var ikke forelska i han til å begynne med, og etter å ha rota et par ganger så bestemte vi oss for å avslutte. Men han gav seg ikke, og etter hvert så ble jeg bare mer og mer glad i han. Plutselig snudde alt seg, og jeg er så forelska som jeg ikke har vært på veldig lang tid :) Rett og slett fordi han ikke trakk seg tilbake, men gav meg tid til å se hvor utrolig bra han er :)

Så det er min erfaring :) Følelser kan ofte bygge seg opp etter hvert som man blir glad i folk.

Skrevet

Gjør det hver gang!

Takler det dårlig, stresser med å komme over det

Gjest Lille-pus
Skrevet

Å ja da :fnise:

Jeg tror de aller, aller fleste av oss har vært der, i allefall i yngre år.

Nå var spørsmålet til vakre kvinner.... men jeg våger meg alikevel;

Det var slitsomt, veldig slitsomt. Holde proff. stand 8 timer om dagen, observere damejakten på firmafester og turer. Avreagere ved å gjøre andre ting som tok energien av det hele.

Det tok tid.... men gikk da endelig over til slutt.

Skrevet

Hvorfor skulle ikke de "veldig pene" også ha opplevd dette? Det er jo heldigvis ikke slik at samtlige gutter er forelsket i samtlige pene jenter de kjenner. De fleste ser bak et pent utseende, i hvert fall etter en stund.

Anonym poster: 9705869a64f8a9373b85fc1204b65b93

Skrevet

Ja, mange ganger. Siste gangen var veldig vond siden jeg var forelsket i ham i over fem år. Man kommer seg over det, men det tok lang tid for min del. Faktisk flere år, til jeg møtte min mann.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Vena Cava
Skrevet

Mange ganger. Jeg har egentlig aldri fått en av dem jeg har vært veldig forelsket i. Men eller "tatt til takke" med dem sm har forelsket seg i meg først. Så har jeg liksom hengt meg på etterhvert. Er en grunn til at forholdene mine har gått i dass. :-p

Skrevet

Mange ganger. Jeg har egentlig aldri fått en av dem jeg har vært veldig forelsket i. Men eller "tatt til takke" med dem sm har forelsket seg i meg først. Så har jeg liksom hengt meg på etterhvert. Er en grunn til at forholdene mine har gått i dass. :-p

Samme med meg. :)

Man kommer over den ensidige forelskelsen. Det er bare å ta tiden til hjelp. Men det jeg kjenner på nå er om jeg noengang vil elske og bli elsket tilbake. Eller om det bare er noe man ser på film.. :frown:

Skrevet

Jepp. Flere ganger. Veldig slitsomt og utmattende. Blant annet vært forelska i en jente der vi beholdt vennskapet etter dateperioden (der hun ikke ville mer og ble sammen med en annen). Kjempegøy å gå i rundt et år der jeg lata som vi bare var venner og ikke gjorde noe som helst framstøt, mens hun hadde kjæreste og samtidig flørta litt med meg og kunne få meg til å stille opp med alt, fordi jeg hadde et håp om at hun en gang skulle se meg "sånn".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...