Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg vil gjøre det slutt med kjæresten min, men jeg vet ikke helt hvordan for jeg er redd.

Jeg hadde tenkt å snakke med han idag men så klikket det for han, så jeg måtte la være. Han har skreket som en gal til meg, kalt meg alt mulig stygt, klappet til meg, kastet ting på meg, slått meg med en høytaler, tok kvelertak og ristet meg mens jeg lå i sengen... Alt dette bare idag.

Han har vært litt som dette i det siste, men idag tok det helt av. Foreldrene mine er heller ikke hjemme, så det er ingen her som kan hjelpe meg. Tør ikke ringe politiet, for de slipper han vel bare løs også kommer han ette meg. Akkurat nå har han nettopp dratt ut. Han så til meg at om jeg hadde baller, ville jeg ha kastet han ut. Så så han, "men det vet jeg du ikke har". Han sier han er glad i meg og at jeg betyr alt for han, men man behandler vel ikke noen man er glad i på denne måten?

I morgen har han forhåpentlig vis roet seg ned, og da kommer unnskyldningen hans. Men brått tråkker jeg feil, så klikker han igjen. Jeg er virkelig redd for han, men jeg må gjøre det slutt tror jeg. For dette blir bare verre.

Vi bør sammen, i kjelleren til foreldrene mine. Og da blir det enda vanskeligere for jeg må be han flytte ut.

Beklager rotete innlegg men jeg er helt skjelven enda. Hvordan kan jeg gjøre det slutt med dette typen uten å være redd?

Videoannonse
Annonse
Gjest oreokaka
Skrevet

Si ifra til foreldrene dine. Be faren din om å kaste han ut. Eller ha foreldrene dine i nærheten (evt gi beskjed om tid du skal kaste han ut), slik at de kan "passe på deg". Vet faktisk ikke hva jeg hadde gjort, er en vanskelig situasjon du er i. Håper du kommer deg ut av den, for ingen skal bli behandlet slik.. Lykke til, og klemmer :hug:

• Liker 2
Skrevet

Å kjære, slik hadde jeg det i tidligere forhold, og jeg vet akkuratt hvordan den føles, jævlig!

Han var super voldelig og manipulerende av seg, og fikk syke raserianfall og hvis jeg låste meg inn på ett rom for at jeg var redd, så reiv han ganske enkelt av hele døra.. pokker så skummelt!

Siden den dagen jeg flyttet inn hos han har jeg ønsket meg vekk, men var livredd for at han skulle finne meg å drepe meg, eller skade familien min.

En dag tok jeg mot til meg, da hadde jeg funnet ut at han hadde flørtet med mange andre jenter, og jeg var så drittlei av å stadig være livredd here lagen, jeg var ett nevrotisk vrak! så jeg fortalte han at jeg ville gjøre det slutt, da så han bare på meg med ett stivt blikk, så gikk han å hentet skytevåpenet sitt, jeg så han ladde våpenet, da knakk jeg sammen og skrek at jeg ville være med han for alltid, jeg var så redd for å dø der og da!! så fikk jeg helt blackout, kom til meg selv senere og da holdt han rundt meg.. jeg synes det er så utrolig egoistiskt! sånn gikk det hele tiden, han løp etter meg med kniv andre gangen jeg ville gjøre det slutt, jeg måtte løpe å gjemme meg i skogen.. og til slutt, noen mnd senere i dette helvettes forholdet, så ga jeg rett og slett beng i om han drepte meg, jeg ville heller dø enn å fortsette i det forholdet, så jeg pakka tingene mine mens han var ute, desverre kom han hjem før jeg rakk å dra, da var det oppstandelse!jeg fikk raserianfall, og han ble enda sintere og låste meg inne på soverommet, jeg prøvde å hoppe gjennom vinduet, da løp han etter meg og kvelden fortsatte slik med banking og knusing og skriking i 4 timer til, jeg ga ikke opp, jeg SKULLE UT! jeg var så lei av alt, og jeg tror han innså at løpet var kjørt, enten må han drepe meg eller la meg gå. Så han satte seg i godstolen med slaktekniven i hånda, mens jeg bare dro med meg tinga fort som fy i bilen, satte meg inn å kjørte som pokker ut av gårdsrommet og hjem, så meg aldri tilbake. men fortsatt den dag idag er jeg redd for å noengang se han igjen.... flere år etterpå, jeg har drømmer om han, at han prøver å drepe meg, jeg drømmer at jeg dreper han... dette har fulgt meg mange år etter dette.

Nå fortalte jeg deg bare om hvordan jeg hadde det, Jeg vet ikke om du kjenner noe igjen her. MEN sånne menn er farlige! du må komme deg ut når du kan, jeg venta helt til jeg ikke orka leve mer med han, til jeg ga blaffen i om han drepte meg! det er ikke helt sunt for dette hjemsøker meg den dag idag.

Ring politiet, og fortell dem hvordan du har det og at du ikke får komt deg bort fra han, enten hjelper de deg med å gi han besøksforbud, da får han ikke nærme seg deg, eller de kan passe på deg mens du pakker sakene dine å reiser! det er en veldig veldig trygg følelse!

Anonym poster: 838305a03e4ff91e20f2475cfcac5c02

Skrevet

Evnt når han er ute så pakker du tinga hans og legger de utenfor og skifter lås på døra, herregud, folk som ikke tar ett hint om at når de blir kasta ut så er det ut, men alikevell sniker de seg inn igjen som om ingenting har hendt, eller de blir frbanna og denger løs på dama, de er vell voksne nok til å finne utav selv problemene sine.. han har vel en kompis han kan bo hos til han finner seg et annet sted. Vanskelig situasjon dette, men tror nok politiet er eneste utvei om du vil at han selv skal kjenne at du faktiskt mener alvor! da mener jeg om du tror du setter deg selv i livsfare ved å fortelle han strengt at han må ut, og du slenger tinga hans ut! han kommer aldri til å pakke selv å gå selv, det tviler jeg på

Anonym poster: 838305a03e4ff91e20f2475cfcac5c02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...