Gjest Gjest Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 har vært gift med en flott dame i snart 12 år. hun jobber for tidenb i et manns dominert yrke der det innbefatter en del reising. jeg sliter med vonde/leie tanker når hun er på disse jobb turene sine med 99% mannfolk, hvor det er sene middager og en del sjenking. hva hvordan skal jeg klare og fungere når di negative tankene kommer der jeg bare ser for meg at hun koser seg med disse mennene????
Gjest BM2 Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 Jeg er en sånn mann som damer som din kone reiser med. Det er sjelden det skjer noe særlig spennende. Noen leker nok med tanken etter påfallende mange glass med alkohol, men det stopper der. Jeg ville ikke bekymret meg for slike jobbreiser.
Quilliam Skrevet 10. november 2012 #3 Skrevet 10. november 2012 Er hun typen som er utro hadde hun skaffet seg kuk uansett hvilken jobb hun hadde hatt. Det eneste du kan gjøre er å stole på hun og ikke være utro selv.
Rubies_ Skrevet 10. november 2012 #4 Skrevet 10. november 2012 Jeg ser for meg at hun blir mindre fristet til å være utro når hun jobber i et mannsdominert yrke. Med alt grisesnakket og testosteronet kan det bli litt for mye av det gode.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2012 #5 Skrevet 10. november 2012 Jeg ser for meg at hun blir mindre fristet til å være utro når hun jobber i et mannsdominert yrke. Med alt grisesnakket og testosteronet kan det bli litt for mye av det gode. kan være det men jeg glir litt sjalu av at andre menn driver og grise snakker med kona og kanskje flørter, vet ikke helt hvordan jeg skal klare å la være å spekulere på disse tingene.
Rubies_ Skrevet 10. november 2012 #6 Skrevet 10. november 2012 kan være det men jeg glir litt sjalu av at andre menn driver og grise snakker med kona og kanskje flørter, vet ikke helt hvordan jeg skal klare å la være å spekulere på disse tingene. Jeg forstår jo at du er bekymret over det. Det er jo ikke så rart. Du må bare prøve å stole på kona di. Du trenger faktisk ikke å kunne stole på de andre mannfolka, men stole på kona di må du
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2012 #7 Skrevet 10. november 2012 Jeg forstår jo at du er bekymret over det. Det er jo ikke så rart. Du må bare prøve å stole på kona di. Du trenger faktisk ikke å kunne stole på de andre mannfolka, men stole på kona di må du det må jeg . men klarer ikke å slappe av når hun er på tur. firma fest og lingnende. men takker for din støtte
Gjest gjeste_mann Skrevet 10. november 2012 #8 Skrevet 10. november 2012 Som mann selv kan jeg si at jeg respekterer andres damer! Slet også med en del tanker som du har nå før, men har jobbet med meg selv og innsett at man får det bedre med seg selv om man tørr å gi litt slipp på den tankegangen
baku Skrevet 10. november 2012 #9 Skrevet 10. november 2012 Hei! jeg forstår at du sliter med tankene dine og ikke har det helt bra. Denne sjalusien er fryktelig slitsom for dere begge – spesielt for deg. Hva tror du er grunnen til at du opplever dette?Gjør din kon noe for å bygge opp din utrygghet? viser hun interesse for andre menn? utrygghet er veldig slitsomt å bære på. Det er nok viktig at du får snakket ordentlig med henne om dette . Det er ikke alltid lett å holde hodet kaldt ,fordi usikkerheten lett kan bli beskyldninger mot henne, og hun går i forsvar. Men jeg tror du trenger å få dette ut av systemet ved å si det høyt .Kanskje du trenger å snakke mer med henne når hun er ute å reiser? Ha en dialog gjennom dagen og send fine melinger.
Steinar40 Skrevet 10. november 2012 #10 Skrevet 10. november 2012 det må jeg . men klarer ikke å slappe av når hun er på tur. firma fest og lingnende. men takker for din støtte Ta en prate med henne i ro og fred når hun er hjemme. Spør henne om hvilke relasjoner hun har til sine mannlige kollegaer. Hva de prater om og hva de gjør på disse reisene etc. Da får du et bedre bilde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå