Gå til innhold

Hvordan style denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Loverdose
Skrevet

Ettersom du har gull knapper på kjolen, ville det vært lurt å gått for et enkelt gullsmykke. Og til gull passer svart og rødt veldig godt. :) Røde pumps, for eksempel.

Skrevet

svart kjole er jo i grunn ganske enkel å style, prøv deg frem og se hva du liker best :) jeg ville ikke gjort så mye med den, svarte pumps og en svart clutch med med gull detaljer på, også siden du har gull knapper på kjolen, så ville jeg droppet smykke. Jeg liker å holde det enkelt og elegant :)

Skrevet

Svarte pumps med gullglitrende hæler

Skrevet

Svarte pumps og svart clutch. Jeg ville hatt gullknappene i fokus, og holdt resten av tilbehøret enkelt.

Skrevet

Svarte pumps med gullglitrende hæler

Vet du hvor jeg finner det?

Anonym poster: 4025ffc07930a3c0999a10f3c37aa660

Skrevet

Vet du hvor jeg finner det?

Anonym poster: 4025ffc07930a3c0999a10f3c37aa660

Har sett noen på dna og skoringen

Skrevet

Fin kjole :-). Jeg tror jeg hadde gått for et par spisse beige pumps. Beige pumps har en forlengende effekt på beina, mens sorte sko mot en sort kjole kan ha motsatt effekt (like farger 'trekkes' mot hverandre). Kjolen er veldig klassisk og elegant, så det hadde vært fint om du hadde valgt en litt oversized clutch at den litt grovere typen som tilbehør. Jeg synes det er lekkert å kombinere flere tynne enkle armbånd, fremfor å velge ett stort. Velg et enkelt gullsmykke med et lite anheng, eller dropp smykk all together. Enkelt og sobert :-)

Hva med noe sånt?

post-58241-0-83802900-1352754512_thumb.j

Skoene og det øverste armbåndet er fra Nelly, vesken smykket og de to nederste armbåndene er fra Asos.

Håper det er til hjelp :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...